Nei hun kan hente her førstbare å hente her, han som freser la akkurat i haug ett kjempe tårn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei hun kan hente her førstbare å hente her, han som freser la akkurat i haug ett kjempe tårn
God nattInnom før leggetid![]()
Tror bare han har lappen på liten, men han kan heller kjøre flere turerhjertelig velkommen skal han være, be han ta med semi![]()
Håper hode er bedre idagtakk det syns je å, men nå har jeg dundrende vondt i hue, så jeg tror det er natt snart
Håper hun sover godt og lengeJa var det og nå sover hun veldig søtt ;-)
Bilene går på batteriSånn elektriske små baner da?![]()
Takk, det hadde jegTakk :-D håper du har en flott kveld selv :-D
Blir nok en spesiell dag, jaTitter innom før jeg vekker vesla. Har null lyst til å dra på jobb i dag. Men må jo bare det. Om jeg i værste fall blir der i 1.5 år til kan jeg jo ikke begynne å skulke unna nå. Men det blir en tøff dag i dag
FlottTror bare han har lappen på liten, men han kan heller kjøre flere turer![]()
Huff ja. Men dette må jo bare gå...Blir nok en spesiell dag, ja
Sender en klem..
Huff ja kjenner igjen følelsen!Titter innom før jeg vekker vesla. Har null lyst til å dra på jobb i dag. Men må jo bare det. Om jeg i værste fall blir der i 1.5 år til kan jeg jo ikke begynne å skulke unna nå. Men det blir en tøff dag i dag
Våknet pga hoste ved midnatt :-(Håper hun sover godt og lenge![]()
Våknet pga hoste ved midnatt :-(Håper hun sover godt og lenge![]()
Så smart daBilene går på batteri![]()
God ettermiddagGod morgen jenter![]()
Du får bare gjøre det beste utav detHuff ja. Men dette må jo bare gå...
Æsj daVåknet pga hoste ved midnatt :-(
Haha...nei du er vel mer inne i rosa, prinsesser og dukkerSå smart da![]()
Er ikke helt inne i slike bil ting![]()