Det er det som har kommet her etter kl 7 i dag. Men kom 10 cm i natt å...Haha...litt forskjell
Men nå er det rundt 10 cm her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det som har kommet her etter kl 7 i dag. Men kom 10 cm i natt å...Haha...litt forskjell
Men nå er det rundt 10 cm her![]()
Jøje megDet er det som har kommet her etter kl 7 i dag. Men kom 10 cm i natt å...
Ja det vil jeg tro ;-)Veldig godtspesielt når man er syk
![]()
Så herlig! :-DInnom med nyvasket hus![]()
Kjører bilbane?? Hvordan da?Innom mens vi kjører bilbane![]()
Det var nok lurt å holde henne våken jaJa det vil jeg tro ;-)
Hadde ei jente som nesten sovnet og såpass sent skal hun ihvertfall ikke sove hvis jeg skal få studerert i kveldså vi gikk ut en tur også dusjet vi ;-)
Hehe...ja, hun er kjekk å haSå herlig! :-D
Du kan godt sende henne hit når vi har fått flyttet![]()
Sånn som går rundt og rundt på stuegulvet velKjører bilbane?? Hvordan da?![]()
bare å hente her, han som freser la akkurat i haug ett kjempe tårnJøje meg
Her smelter alt igjen...![]()
takk takk, her er det sjokolade, potetgull og en rusbrus, for jeg mener jeg har fortjent detØnsker alle en flott kveld![]()
Hehe...sender gubben for å hentebare å hente her, han som freser la akkurat i haug ett kjempe tårn
Det har du helt klart fortjenttakk takk, her er det sjokolade, potetgull og en rusbrus, for jeg mener jeg har fortjent det![]()
hjertelig velkommen skal han være, be han ta med semiHehe...sender gubben for å hente![]()
takk det syns je å, men nå har jeg dundrende vondt i hue, så jeg tror det er natt snartDet har du helt klart fortjent![]()
Ja var det og nå sover hun veldig søtt ;-)Det var nok lurt å holde henne våken ja![]()
Sånn elektriske små baner da?Sånn som går rundt og rundt på stuegulvet vel![]()
Takk :-D håper du har en flott kveld selv :-DØnsker alle en flott kveld![]()