Om du titter innom

Egentlig ikke. Har vært så mye på helsestasjon med jentene at det var i grunn det samme. Måling, veiing vaksiner, og litt snakk om psykisk terror i en muslimsk familie.
Men nå er du jo på den andre siden da :-) sikkert mye nytt der :-)

titter innom før jeg finner senga.... merker at formen ikke er helt på topp enda, så da får det bli 1 time ekstra på øyet :)

takk takk, men har ikke kommet meg ut av stolen enda, så blir nok ikke riktig så mye søvn av dette :P
Haha høres typisk ut ;-)
Her er det ei lita jente som flyr rundt! Følte seg vist plutselig mye bedre og hun sov i ca 2 timer ganske sent idag så er jo selvsagt ikke trøtt :-P
Hun har jo sluttet egentlig å sove på dagen i tillegg :-P

Haha høres typisk ut ;-)
Her er det ei lita jente som flyr rundt! Følte seg vist plutselig mye bedre og hun sov i ca 2 timer ganske sent idag så er jo selvsagt ikke trøtt :p
Hun har jo sluttet egentlig å sove på dagen i tillegg :p
såpass ja, det hender det seg hu her gjør i helgene, så i går sovnet hun på fanget mitt kl 17 :p bar henne i seng og hun sov til jeg vekte a 06:15 i dag :P

såpass ja, det hender det seg hu her gjør i helgene, så i går sovnet hun på fanget mitt kl 17 :p bar henne i seng og hun sov til jeg vekte a 06:15 i dag :P
Så herlig!!! Her hadde det hvert umulig!!! Hun hadde våknet etter en til to timer :-o

Men nå er du jo på den andre siden da :-) sikkert mye nytt der :-)

Får ikke så mye ut av en dag. Det blir for mye inntrykk. Men jeg ble grilla av ho jeg fikk som veileder der. Ho spurte meg ut om oppdragelse og hva jeg mente om hennes konservative meninger osv. Ble satt ut av det.

Får ikke så mye ut av en dag. Det blir for mye inntrykk. Men jeg ble grilla av ho jeg fikk som veileder der. Ho spurte meg ut om oppdragelse og hva jeg mente om hennes konservative meninger osv. Ble satt ut av det.
Eh er det normalt å bli spurt ut om da? Mente du nå skulle mest observere jeg! Du kan vel ikke mene så mye om hennes konservative meninger såpass fort også :-o

Eh er det normalt å bli spurt ut om da? Mente du nå skulle mest observere jeg! Du kan vel ikke mene så mye om hennes konservative meninger såpass fort også :-o

Altså, hadde jeg vært der med min unge så hadde jeg vært sint da jeg gikk igjen. Det var bare kritikk av ene faren som var der. Bare diskuterte i hennes favør, og alt han gjorde var galt. Ho sa det etterpå at han burde ikke hatt barn, for han hadde sagt at han var vant til at om barna bet skulle man ta igjen på en forsiktig måte.

Måtte diskutere hva jeg syntes om det, og vi har gjort det selv. Har snuppa bitt oss har ho fått igjen etter gjentatte advarsler. Ikke hardt, men nok til at ho har skjønt at det gjør vondt.

Altså, hadde jeg vært der med min unge så hadde jeg vært sint da jeg gikk igjen. Det var bare kritikk av ene faren som var der. Bare diskuterte i hennes favør, og alt han gjorde var galt. Ho sa det etterpå at han burde ikke hatt barn, for han hadde sagt at han var vant til at om barna bet skulle man ta igjen på en forsiktig måte.

Måtte diskutere hva jeg syntes om det, og vi har gjort det selv. Har snuppa bitt oss har ho fått igjen etter gjentatte advarsler. Ikke hardt, men nok til at ho har skjønt at det gjør vondt.
Syns det blir litt voldsomt med slike meninger hvis hun ikke har hatt dems barn eller sett hva som foregår!
Og hun burde heller spørre om situasjonen rundt hvis hun vil hjelpe!
Høres ut som en helsesøster som hadde hatet meg veldig fort :-P

Syns det blir litt voldsomt med slike meninger hvis hun ikke har hatt dems barn eller sett hva som foregår!
Og hun burde heller spørre om situasjonen rundt hvis hun vil hjelpe!
Høres ut som en helsesøster som hadde hatet meg veldig fort :-P

Ho var virkelig av den eldre garde. Jeg hadde vært en dårlig mor å si det sånn.

Ho var virkelig av den eldre garde. Jeg hadde vært en dårlig mor å si det sånn.
Å huff da!
Hos dem er vel de fleste dårlige foreldre?!?

Du får bruke tiden på å spørre henne ut og se om du kanskje kan forstå henne litt og gjerne fortelle meg om det. Lurer alltid på hva de egentlig tenker på!
Også får du fortelle om nyere forskning og anbefalinger :-P

Back
Topp