Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir det! Spesielt siden det fortsatt er så kaldt og mørkt :-(Ja heldigvis, men det blir så ufattelig tomt når jula forsvinner
Så spennende da ;-)Har gjort det. Og funnet noen trenings timer jeg tenkte je skulle prøve
Oi det var en del! Og mye mer enn her! :-oTitter innom etter å ha vært ute å måket snø. Fader meg over 10 cm på bilen igjen. Så det må ha kommet ca 1/2 meter her i går
Hehe nei er ikke det og da skal jeg lage middagstråder daHehe.. ikke lenge til du kan glede deg over stekeovn da![]()
Er endelig i sofaen jeg også nå ;-)Innom endelig fra sofaen
Vært en utrolig lang og kjedelig dag![]()
ja hu syns det var godt, men hu er gla i både fisk og suppe daSå bra da
Liker snuppa det også?
ja,det er det jeg liker absolutt minst at det blir så mørktJa blir det! Spesielt siden det fortsatt er så kaldt og mørkt :-(
er det noe flytting i sikte?Så spennende da ;-)
Håper du får god utbytte av den da
Å nå begynner jeg å glede meg til å flytte!!! Få fram rockeringen min med vekt og balanseballen min!! :-D
ja det har bøtta ned i helga, så nå har jeg så je klarer meg til påskeOi det var en del! Og mye mer enn her! :-o
gleder meg, da kan vi kanskje få litt egyptisk inspirasjon og opplæring daHehe nei er ikke det og da skal jeg lage middagstråder da![]()
Haha....da får du pøse påHehe nei er ikke det og da skal jeg lage middagstråder da![]()
Og mandag blir hektiskEr endelig i sofaen jeg også nå ;-)
Hvert en lang dag her også :-o
Men mandag imorgen ;-)
Så herlig at hun ikke er kresenja hu syns det var godt, men hu er gla i både fisk og suppe da![]()
Det blir spennendegleder meg, da kan vi kanskje få litt egyptisk inspirasjon og opplæring da![]()
nei det er ikke mye hun ikke liker, hender seg hun ikke vil ha mat, men det er absolutt ikke for at hun nekter å smake på det, men det gjenstår å se hvor lenge det varerSå herlig at hun ikke er kresen![]()
ja det tror je også, kan jo hende vi får litt inspirasjon inn på våre kjøkken ogsåDet blir spennende![]()