har kosa meg masseHåper du får en koselig lørdagskveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har kosa meg masseHåper du får en koselig lørdagskveld![]()
Du får si hvordan den er da ;-)Tja adober twist ell noe i den dur. Tvshop vare
har bare så vidt testet det, og da endte jeg opp med å bli helt av i ryggen, så helt imponert er je ikkeDu får si hvordan den er da ;-)
Men er jo heldigvis andre ting å glede seg til også da ;-)Gleder meg alt..... for nå gikk gardinene også![]()
Hmm det høres ikke bra ut :-o du får sjekke på YouTube hvordan andre bruker den ;-)har bare så vidt testet det, og da endte jeg opp med å bli helt av i ryggen, så helt imponert er je ikke![]()
Å det er fantastisk godt!Nei da titter jeg innom for å si god natt. Har ramlet ned i nyvaska sengeklær og lagt hodet på ei helt ny pute, dette blir ei bra natt håper jeg![]()
Ja heldigvis, men det blir så ufattelig tomt når jula forsvinnerMen er jo heldigvis andre ting å glede seg til også da ;-)
Har gjort det. Og funnet noen trenings timer jeg tenkte je skulle prøveHmm det høres ikke bra ut :-o du får sjekke på YouTube hvordan andre bruker den ;-)
Ja har sovet som en stein i hele nattÅ det er fantastisk godt!god natt
![]()
Ingen skader oppdaget her heldigvishuff håper det gir seg snart, ser det er skjedd mye skader![]()
Var lenge siden vi hadde hatt ogsånam nam det er knall godt, det er det jammen lenge sia je har hatt
Mmm....det er snadderi dag ble det pølsepizzavar kjempe godt
![]()
Så flink du erhar kosa meg masse3 av 4 mønsterdeler er nå ferdig(mangler tallene og pyntesømmer da, men det får komme når alt er ferdig )
Hørtes nydelig utNei da titter jeg innom for å si god natt. Har ramlet ned i nyvaska sengeklær og lagt hodet på ei helt ny pute, dette blir ei bra natt håper jeg![]()
Hehe.. ikke lenge til du kan glede deg over stekeovn daTitter innom og minner meg selv på å ikke lese hva dere har til middag siden vi ikke har stekeovn![]()
Ja er vel hun som er sjefenTitter innom fra senga, snuppa forteller at nå er det morgen![]()