Jaja...sove lenge på morgenen er verdt litt tull på kveldenJa tenker det. Vært sånn et par/tre kvelder nå. Og hun har sovet lenge de siste morgener.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja...sove lenge på morgenen er verdt litt tull på kveldenJa tenker det. Vært sånn et par/tre kvelder nå. Og hun har sovet lenge de siste morgener.
Prøver uten først jegJeg og er jeg redd:-o
Lurer på om jeg må ta krom eller noe...
Haha, ja du sier noe derGanske sikkerer jo jobben min
![]()
Godt det gikk bra ;-)Det var nestenlivredd for å si sånt egentlig...
![]()
Ja iallefall nå som det fortsatt er fri ;-)Jaja...sove lenge på morgenen er verdt litt tull på kvelden![]()
Det skal nok jeg og;-)Prøver uten først jeg![]()
De har liksom vært familien min i flere år. Og jeg stor trives sammen med de.Stemmer det
Koselig du ivaretar familien på andre siden da![]()
Ja, det var flaksGodt det gikk bra ;-)
Hvilken te er det??Ja iallefall nå som det fortsatt er fri ;-)
Det skal nok jeg og;-)
Har kjøpt sånn rense-te da, så får vi se om kroppen får vekk slaggstoffer![]()
Det er jo supert at dere går bra sammenDe har liksom vært familien min i flere år. Og jeg stor trives sammen med de.(bortsett fra akkurat nærmeste leddet hans da
)
Håper du har sovet godt og lengeTitter innom etter å ha krabbet til sengsnatta damer
Kos dere i svømmehallenTitter innom før jeg pakker bagen til svømmrhallen. Xen kom hjem i går kveld så i dag har han bestemt at vi skal dra å badeartig for vesla da, men mor syns ikke det er så festelig med han
![]()
Men skal bli godt å bli kvitt hunden igjen![]()
Så bra da ;-)Ja de gjorde det ;-)
Men så hadde de spist hver sin store pizza rett før ;-)
Hehe men er sikkert mange fordeler med 3 barn også ;-)Jeppblitt ganske tomt! Det er ulempen med å ha 3 barn
![]()
Hvordan gikk natta?Håper jeg også![]()
Er ikke det vanlig da? ;-)Bittelitt redd for nissen bare![]()
Så herlig å endelig kunne slappe av ;-)Innom fra min gode sofa og godteriskål![]()