Viktig å ta vare på parforholdet også ;-) også får dere finne barnevakt i nærheten også ;-) sikkert mange flinke jenter og gutter som kunne tenkt seg å passe guttene ;-)Hehe...min mor jobber så masse
Men oppland er mulig ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viktig å ta vare på parforholdet også ;-) også får dere finne barnevakt i nærheten også ;-) sikkert mange flinke jenter og gutter som kunne tenkt seg å passe guttene ;-)Hehe...min mor jobber så masse
Men oppland er mulig ja![]()
Huff da! God bedring til han!Hoster hele natta...og feberen kom tilbake i går kveld![]()
God morgen søta ;-)God morgen søte jenter![]()
Hei heiTitter innom før vi drar på butikken![]()
Tja fløte, melk, frokostblanding, is og fruktHva skal du handle?![]()
Har aldri hørt om den engang jegDen gjør ikke det nei ;-) syns det er rart så mange elsker den her mens vi nordmenn som regel ikke liker den![]()
Kjenner ingen slike i nærheten desverreViktig å ta vare på parforholdet også ;-) også får dere finne barnevakt i nærheten også ;-) sikkert mange flinke jenter og gutter som kunne tenkt seg å passe guttene ;-)
Takk for detHuff da! God bedring til han!
Mmm..mye godtTja fløte, melk, frokostblanding, is og frukt![]()
Spinat? Det har je aldri brukt (ell spist) tror jeMmm..mye godt
Jeg må ha spinat og oppvasktabletter![]()
Skal lage svinefilet idag som skal ligge på en seng av spinatSpinat? Det har je aldri brukt (ell spist) tror je
Hørtes godt utSkal lage svinefilet idag som skal ligge på en seng av spinat![]()
Hehe...god middagTitter innom fra kjøkkenet. Min gamle far fikk bestemme når det var middag så da vart det kl 14![]()
Er veldig godtHørtes godt ut
Jepp. Også kan mor spise noe nammis til kveldens ogsåHehe...god middag
Koselig med far på besøk da!
Ja, det kan du joJepp. Også kan mor spise noe nammis til kveldens også![]()
Aner ikke. Men finn vel ratt løkringer ell noeJa, det kan du jo
Mmm...hva har du planer om?