Nei jeg må skjerpe meg ;-)Haha ja det er ikke så mange av dere som stikk innom oss her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg må skjerpe meg ;-)Haha ja det er ikke så mange av dere som stikk innom oss her![]()
Nei det blir altfor sent :-oHuff ja håper det funker om je blir streng nok. Men je blir jo mest irritert og sint...... men når det er slutt på ferien kan a ikke styre oppe til kl 22 hver kveld![]()
Så braNei jeg må skjerpe meg ;-)
Huff ja. Mor får hjerte problemer av detteNei det blir altfor sent :-o
Og ikke minst slitsomt for a mor!
Ja det var ikke moro med regn i dag :-oVar det tomt a gitt.var innom butikken i dag je så nå skal je ikke på butikken før i 2015.... spes ikke etter at det var 5 minus og sprutregn her i dag..... for nå er det GLATT....
Gratulerer med ny mobil :-DUvant med ny mobil damer men å den er så utrolig fin :-D
Og har fått lastet ned og ordnet det viktigste ;-)
Huff, men ser du noe forbedring da? For vi ga opp ting hvis vi ikke kunne se at ting gikk " riktig" vei etter 4- 7 dager spørs hvor viktig det var og heller tok det opp igjen senere.Prosjekt legging er i gang. Og har startet som ett mareritt i dag å......![]()
Det er de så absolut! :-DJa de er superflinke :-D
Ja fysj for ett vær..... je vil ha igjen kuldegraderJa det var ikke moro med regn i dag :-o
Vi var ute vi, ble jo fulle av is :-o
Tusen takk :-DGratulerer med ny mobil :-D
Ser igrunnen ikke stor bedring. Er faktisk ikke sikker på åssen je skal gjøre det hell. Hu flyr jo ut av senga hele tida......Huff, men ser du noe forbedring da? For vi ga opp ting hvis vi ikke kunne se at ting gikk " riktig" vei etter 4- 7 dager spørs hvor viktig det var og heller tok det opp igjen senere.
Hvor mange netter har du prøvd nå da? Kan hende du bare må gjøre som igår!Ser igrunnen ikke stor bedring. Er faktisk ikke sikker på åssen je skal gjøre det hell. Hu flyr jo ut av senga hele tida......
Det gikk bra 1 dag. Men etter det har det vært bare hyl og skrik. Nå ble a kasta oppi sprinkelsenga igjen. Og det er fult rabalder. .... og je kjenner at je er sint som f...... hardt for blodtrykket detteHvor mange netter har du prøvd nå da? Kan hende du bare må gjøre som igår!
Lykke til, håper hun gir seg fortere i kveldProsjekt legging er i gang. Og har startet som ett mareritt i dag å......![]()
Ja skal ikke se bort ifra det ;-)Så bramå ha litt liv her å... kan jo hende vi får besøk....
![]()
Men hvordan skal det gå i den andre tråden da???:-oTusen takk :-D
Herlig å slippe å korrigere nærmest alt jeg skriver![]()
Håpe je å..... nå sitter je på badet dom ligger rett over gangen for rommet hennes. Og nå lovet a på tro og ære å ligge pent i stor jentesenga si...... havnet en tur oppi babysenga amaLykke til, håper hun gir seg fortere i kveld![]()
Kjett om noen av de gamle svinger innom og det er dødt ute på åpentJa skal ikke se bort ifra det ;-)
Huff du får bare legge henne i sprinkelsenga hvis det ikke blir bedre til nyttår eller noe sånt :-(Det gikk bra 1 dag. Men etter det har det vært bare hyl og skrik. Nå ble a kasta oppi sprinkelsenga igjen. Og det er fult rabalder. .... og je kjenner at je er sint som f...... hardt for blodtrykket dette