Haha...ikke sjokkerendeJa det er den faktiskutrolig nok
![]()
Likte snuppa den da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...ikke sjokkerendeJa det er den faktiskutrolig nok
![]()
Huff ja håper det funker om je blir streng nok. Men je blir jo mest irritert og sint...... men når det er slutt på ferien kan a ikke styre oppe til kl 22 hver kveldhuff håper hun lærer det fort da! for er altfor lenge å stresse på kvelden med legging!
Lenge siden noen har spandert middag på meg!Ja var utrolig deilig siden alt sto på hodet igår![]()
Har jo jobbet lenge og hardt med dennei det kan den virkelig ikke!![]()
Ja, får god tid til mye annetGodt det da![]()
greit å ha litt sånne perioder også![]()
Vel hjemme og middag fortærtOg nå er du vel da også hjemme igjen da![]()
Det skjønner jegHåper ikke je hell.... men gud så sint je blir
Ja og på den tiden av døgnet er tålmodigheten min oppbruktDet skjønner jegslitsomt!
Var det tomt a gitt.Innom etter middag
Må en tur i butikken gitt..
Jeg prøver å huske dere da ;-) ikke alltid like lett å huske altHaha ja det er ikke så mange av dere som stikk innom oss her![]()
Hun elsket den :-DHaha...ikke sjokkerende
Likte snuppa den da?
Skjønner den, man er avhengig av alene tid også! Men håper virkelig at det plutselig blir mye bedre :-DHuff ja håper det funker om je blir streng nok. Men je blir jo mest irritert og sint...... men når det er slutt på ferien kan a ikke styre oppe til kl 22 hver kveld![]()
Du får si ifra til mannen å kreve at han tar deg med ut og spanderer god middag ;-)Lenge siden noen har spandert middag på meg!![]()
Ja har det må ikke la den dø ut nåHar jo jobbet lenge og hardt med den![]()
Viktig det da!Ja, får god tid til mye annetrydding, makulering osv..
Inne på skjultHurra for oss
Men hvor har du vært i en måned da?!![]()
Ja de er superflinke :-Dja er RonjaR og Nr 1 Nes H som holder den aktivde er utrolig flinke
![]()