Titter innom etter å ha ryddet, vasket, pyntet og handlet som en gal mens snuppa var i barnehagen. Men nå tror je jula kan komme 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja vi skal iallefall quoutesBra det da
Håper du får en super natt! Vi skravles, eller quotes i morgen![]()
Hektisk dag, jaTitter innom etter å ha ryddet, vasket, pyntet og handlet som en gal mens snuppa var i barnehagen. Men nå tror je jula kan komme![]()
Titter innom etter å ha ryddet, vasket, pyntet og handlet som en gal mens snuppa var i barnehagen. Men nå tror je jula kan komme![]()
Mmm...så heldig du erNå var det lenge siden jeg var innom her sist! Mannen har reist for å kjøpe hamburger til meg![]()
Olsenbanden dugerfader selv ikke bitte lille juleaften finner jeg noe jeg vil se på tv, så da blir det olsenbanden og brodering![]()
Koselige juleforberedelserInnom.
Jeg og mamma har pakket inn gaver og ordnet til julestrømper.![]()
Ja, er det.Koselige juleforberedelser
Må en tur til byen i morgen for å finne noe til våre julestrømper![]()
Håper du har sovet godt og får en koselig lille julaftenTitter innom å sier god natt![]()
Takk for det og det samme til degTitter innom og ønsker alle en flott lille juleaften![]()
Her er det 10 cm snø og 8 blå. Så her blir det hvit jul. Er spådd kaldt også heldigvis. I gjor var det regn juleaften og stål is over altTakk for det og det samme til deg
Her mangler vi bare snø for den ultimate julestemningen!
Ååh...så herlig!Her er det 10 cm snø og 8 blå. Så her blir det hvit jul. Er spådd kaldt også heldigvis. I gjor var det regn juleaften og stål is over alt
Huff det er kjedelig på juleaften. ...Ååh...så herlig!heldige dere er!
Må nok belage oss på regn her...![]()