takk takkSov godt og ha en koselig dag imorgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk takkSov godt og ha en koselig dag imorgen![]()
ja de fleste andre hadde ikke vurdert noe annet, men dessverre lurer jeg litt på hvor lang ned på lista hans hu er.....Eh er snakk om barnet hans da!da rekker man det rett og slett!
ja det var helt perfektå det høres så koselig ut
perfekt desember kveld![]()
skal på jobb igjen 5 januarHvor lenge har dere ferie da?![]()
Nei, da er det bare å glemmehar igrunnen gittf opp å tro han blir noe annerledes je, funka ikke å få barn iallefall.....
Så herlig å høretakk takkdet ble en kjempe koselig dag
og masse god mat
1 dag til nå så er det ferie
![]()
De er sååå herligetitter innom mens je ser på tangerudbakkengud for en nydelig gjeng
![]()
ja jeg har ikke rare troa lengerNei, da er det bare å glemme![]()
kosa oss ute med god mat før vi dro hjem, det er tradisjon vi absolutt ikke bryterSå herlig å høre![]()
lurer på om de er utgitt på DVD je, savner de jo når det ikke går på tv daDe er sååå herlige![]()
Og du kjenner han jo best av alleja jeg har ikke rare troa lenger
Viktig med slike koselige tradisjonerkosa oss ute med god mat før vi dro hjem, det er tradisjon vi absolutt ikke bryter![]()
Det hadde ikke forundret meglurer på om de er utgitt på DVD je, savner de jo når det ikke går på tv da![]()
Ja men da er det jo greit daJa!!
Heldigvis skal de ha nisseklær på i morgen![]()
Hadde hvert greit med en manual til hvert barn så man kunne få fasitsvaretHadde jeg bare hatt et fasitsvar til deg![]()
Så bra da!Takk det har jeg gjort![]()
Gjør vist det!Jøss, forsvinner strømpebuksene???