Hehe...ikke sikkert det neija vi får da tro det går opp for han en vakker dag, men da sitter han veø på hjemmet og er halv senil så han ikke skjønner det da hell![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...ikke sikkert det neija vi får da tro det går opp for han en vakker dag, men da sitter han veø på hjemmet og er halv senil så han ikke skjønner det da hell![]()
Sov godt og ha en koselig dag imorgenmen da titter jeg innom i senga miopp å jobbe i morgen, også skal vi telle varer og ut å spise middag i morgen
også er det jammen straks juleferie
![]()
Fins vel ikke noe bedre?Er jo bare koselig å skravle med deg![]()
nei spesielt ikke når jeg venter på å få sendt tingIkke så lett det![]()
Venter i spenning jeg ogsåVenter i spenning![]()
TakkKoselig å se deg![]()
Og nå sover vel hele husetInnom etter å ha lagt to barn![]()
Eh er snakk om barnet hans da!joa han var blid som ei sol, sa ikke noe galt, men spurte heller ikke noe spes etter dattera si.... men han skulle nå komme juleaften om han RAKK hjem....... også kunne han kanskje bli med å bake pepperkaker på søndag om han RAKK hjem![]()
Høres sånn ut ja dessverreantar det blir en salig blandig av begge deler![]()
Herlig å ihvertfall se at det snørInnom igjen mens jeg observerer at det SNØR!!!!![]()
å det høres så koselig uttitter innom mens jeg ser på håndball, drikker gløgg, fyrer i ovnen og pakker noen av de siste gavene![]()
Får du tid til slike tingInnom før jeg henger opp noen klær![]()
Hvor lenge har dere ferie da?men da titter jeg innom i senga miopp å jobbe i morgen, også skal vi telle varer og ut å spise middag i morgen
også er det jammen straks juleferie
![]()
Håper du har en god nattInnom mens jeg vurderer senga![]()
Gjør faktisk ikke detFins vel ikke noe bedre?![]()
Hvordan gikk det?Venter i spenning jeg også![]()
Bare hyggeligTakk![]()
Gjorde nok detOg nå sover vel hele huset![]()