Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er iallefall ganske gla i at det er blond, før hadde jeg masse rare farger o.l, men har ikke tid til å svi av en kveld i mnd hos frisøren lengerDu er sikkert knallfin!![]()
nei han skal vist prioritere jobb, og litt fest vil jeg tro, men det tørr han nok ikke si til megEr det mulig!?!?!
Trodde det var vanlig å prioritere barna i jula??
joa han var blid som ei sol, sa ikke noe galt, men spurte heller ikke noe spes etter dattera si.... men han skulle nå komme juleaften om han RAKK hjem....... også kunne han kanskje bli med å bake pepperkaker på søndag om han RAKK hjemHvordan gikk det?
Nei, det skjønner jeger iallefall ganske gla i at det er blond, før hadde jeg masse rare farger o.l, men har ikke tid til å svi av en kveld i mnd hos frisøren lenger![]()
antar det blir en salig blandig av begge delerHva! er det mulig?
da håper jeg virkelig at han skal jobbe og ikke feste!
For en stor skamnei han skal vist prioritere jobb, og litt fest vil jeg tro, men det tørr han nok ikke si til meg![]()
takkNei, det skjønner jeg
Blond er flott da!
slik er det vel dessverre når han aldri blir voksen.... tror jo han er ca 18 år(kanskje yngre) men nå har det seg jo slik at han blir 36 år i januarFor en stor skamblir så lei meg på Sol sine vegne...
Haha...ja, det skulle man ikke troslik er det vel dessverre når han aldri blir voksen.... tror jo han er ca 18 år(kanskje yngre) men nå har det seg jo slik at han blir 36 år i januar![]()
En perfekt kveldtitter innom mens jeg ser på håndball, drikker gløgg, fyrer i ovnen og pakker noen av de siste gavene![]()
men jeg er redd at han kommer aldri til å bli noe annerledes, når han fortsatt ikke har forsøkt så begynner jeg å miste troaHaha...ja, det skulle man ikke tro![]()
ja absoluttEn perfekt kveld![]()
Da kan han bare ha det så godtmen jeg er redd at han kommer aldri til å bli noe annerledes, når han fortsatt ikke har forsøkt så begynner jeg å miste troa
ja vi får da tro det går opp for han en vakker dag, men da sitter han veø på hjemmet og er halv senil så han ikke skjønner det da hellDa kan han bare ha det så godt
En vakker dag skjønner han hvor dust han har vært!