Hvorfor sov du ikke??ja skrev vel det ca kl 1 i natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor sov du ikke??ja skrev vel det ca kl 1 i natt![]()
Fy på mannenDet hadde jeg fram til mannen vekte meg![]()
God formiddagGod morgen søta![]()
Ha en herlig dagGod dag alle sammen nå er vi i Charlottenberg![]()
Ha en herlig dagGod dag alle sammen nå er vi i Charlottenberg![]()
jada er jo det da, men får ikke akkurat med seg mye på tven daDeilig å få seg en dupp da![]()
skjønner ikke de som absolutt skal holde unga sine opp lengst mulig, for de timene på kvelden er jammen helligeDet er helt fantastisk![]()
da er hun dessverre så vant til å stå opp tidlig, så sjeldent hun sover lenger enn til 7Ja det er ikke alltid like morsomt å vekke de små
men deilig i helga da![]()
haha ja det tror je på, går stortsett bra hos oss akkurat detBra det da
syns det er som regel koselig men når jeg ordner håret mitt greier hun alltid å finne på noe!prøve å åpne dørene, hoppe, bite for å få oppmerksomhet +++ blir litt hektisk
![]()
klarer rett og slett ikke å se på tv uten å enten sitte med pc ell sitte med håndarbeid, ellers sovner jegHe he da trengte du det sikkert![]()
Haha...nei, det gjør du jo ikkejada er jo det da, men får ikke akkurat med seg mye på tven da![]()
Ja, de er gull verdtskjønner ikke de som absolutt skal holde unga sine opp lengst mulig, for de timene på kvelden er jammen hellige![]()
Nei og virkelig ikke nå lengreIkke nå lenger, nei![]()
Ihvertfall snartHaha, flott innstilling
Han jobber, du shopper![]()
Hvor er pause knappen?Meg også![]()
Ja er detKveldene er gull verdt for å fikse ting![]()
Ja gjorde detSovnet fort sikkert?![]()