Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg hadde god unnskyldning daHaha...også klager du på meg?!![]()
Huff det er ikke bra det daTror ikke hun har så mange regler der hun bor![]()
tror det blir noe bestikkelser her også idagDet er det![]()
ja vet men allerede nå sier hun æsj når hun ser en smokkHaha...så slem du er![]()
bare deres avd da?Nei, blir bare 25 tror jegskal til Sverige da
![]()
du måtte være her uten meg men håper det gikk bra da.Huffmå jeg være her alene i kveld?!
Hadde hun kost seg i helga?Innom før jeg henter mamma på toget![]()
da har han jo bare seg selv å takke for det! men da vet vel de fleste at du ikke er den som er vrang hellerhan har vært hjertelig velkommen her hele tiden, og jeg har vært med å truffet han når han har villet i hele sommer, så føler igrunnen ikke jeg har vært så vrang, for ville han ha hatt samvær i helgene kunne han bare avtalt med de han skulle være hos sammen med snuppa så kunne de ha vært der, men de avtalte dette før vi var på mekling, han fortalte om det der, men de har aldri hørt noe mere fra han ang å være der i helgene.......
Var det en spennende kamp?innom mens je prøver å legge snuppa og se litt på håndball![]()
så koselig daInnom fra sofaen med eldste![]()
å så herlig! hjelper du meg du da?det skal jeg, nå er jeg så i rute til jul som jeg aldri nesen har vært før, og jammen er det godt å kunne slenge seg foran tven på kveldene, og ikke styre å bake, pakke gaver, vaske o.l![]()
Har du igjen sjokolade til i kveld du da?Innom mens jeg gomler sjokolade fra igår![]()
Håper du hadde en fin nattGod natt søte jenter![]()
Ja, du hadde jo detjeg hadde god unnskyldning da![]()
Faktisk ganske skremmendeHuff det er ikke bra det da![]()
Har nesten ikke noe valg noen gangertror det blir noe bestikkelser her også idag![]()
Hvordan gikk natta da??ja vet men allerede nå sier hun æsj når hun ser en smokk![]()
Nei, vi er kun 3 fra etterretning, to vaktsjefer og resten fra grensekontrollenbare deres avd da?
he he skal dere på harry tur?passer jo bra det
![]()