Nei, blir bare 25 tror jegå så spennende dablir vel mange folk der?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, blir bare 25 tror jegå så spennende dablir vel mange folk der?
![]()
HuffTitter innom med lånt nett. ja ting er litt rart her i sverige men har det ikke lenge da![]()
vel i dag så hu en lastebil som var veldig lik hans, så da ble det litt gråting, men men ikke mye å gjøre med detNei, sånn blir det vel når han er så fraværende![]()
han har vært hjertelig velkommen her hele tiden, og jeg har vært med å truffet han når han har villet i hele sommer, så føler igrunnen ikke jeg har vært så vrang, for ville han ha hatt samvær i helgene kunne han bare avtalt med de han skulle være hos sammen med snuppa så kunne de ha vært der, men de avtalte dette før vi var på mekling, han fortalte om det der, men de har aldri hørt noe mere fra han ang å være der i helgene.......nei skjønner den! du skal jo være trygg på at hun har det bra også! og han kunne jo sikkert kommet på besøk da!
Bra du har flotte venner da som hjelper deg og deler av familien hans![]()
Uff...så vondt det må værevel i dag så hu en lastebil som var veldig lik hans, så da ble det litt gråting, men men ikke mye å gjøre med det![]()
Kos deg i kveldinnom mens je prøver å legge snuppa og se litt på håndball![]()
ja det er absolutt ikke noe hyggelig, og je skjønner jo at hu savner pappaen sin, men ikke mye jeg kan gjøre med det, kan ikke akkurat tvinge på han samvær heller.......Uff...så vondt det må være
Håper det går seg til etterhvert!
det skal jeg, nå er jeg så i rute til jul som jeg aldri nesen har vært før, og jammen er det godt å kunne slenge seg foran tven på kveldene, og ikke styre å bake, pakke gaver, vaske o.lKos deg i kveld![]()
kos dereInnom fra sofaen med eldste![]()
Nei, du kan jo ikke detja det er absolutt ikke noe hyggelig, og je skjønner jo at hu savner pappaen sin, men ikke mye jeg kan gjøre med det, kan ikke akkurat tvinge på han samvær heller.......
Må være en herlig følelsedet skal jeg, nå er jeg så i rute til jul som jeg aldri nesen har vært før, og jammen er det godt å kunne slenge seg foran tven på kveldene, og ikke styre å bake, pakke gaver, vaske o.l![]()
Takk, det gjorde vikos dere![]()
han har stortsett aldri sett andre enn seg selv, og det har han igrunnen bevist siden vesla ble født at han ikke skulle endre på, og det hjalp vist ikke å kaste han ut hell.....Nei, du kan jo ikke detmerkelig at han ikke ser dette selv!!
ja jeg har alltid begynt tidlig, men har aldri vært så i nærheten av målet så tidlig noen gangMå være en herlig følelse![]()
Noen blir aldri voksne dessverre...han har stortsett aldri sett andre enn seg selv, og det har han igrunnen bevist siden vesla ble født at han ikke skulle endre på, og det hjalp vist ikke å kaste han ut hell.....![]()
Jeg er bare halvveis med gavene, jegja jeg har alltid begynt tidlig, men har aldri vært så i nærheten av målet så tidlig noen gangeneste styret nå er å få levert alle gavene som ikke skal være her i jula
![]()