å så kjedelig datitter innom mens jeg koser meg med en kopp med gløgg![]()
Driver å pakker opp igjen alle lyktene jeg hadde pakket inn siden jeg glemte å ha på de pynte bånd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å så kjedelig datitter innom mens jeg koser meg med en kopp med gløgg![]()
Driver å pakker opp igjen alle lyktene jeg hadde pakket inn siden jeg glemte å ha på de pynte bånd![]()
Penest er besthadde ikke vært krise uten da, men litt penere med![]()
Den er koselig.å så koselig liker hun postmann pat?
forresten vet ikke om du husker at vi snakket om Amalies jul ifjor men fant alle episodene på nrk.no og andre desember fant jeg ut at vi kunne prøve å se på den og snuppa liker den veldig godt![]()
Høres koselig utkoser meg med jul i skomakergata og brodderinga mi![]()
Det har han helt sikkertJa er det![]()
kanskje han bare har sympati for sin blødende kone![]()
Ja, den var mye bedreHåper kvelden var bedre da![]()
Å nei, igjen???Hvis det hjelper er det pluss grader her nå så snøen forsvinner nok imorgen dessverre![]()
Det er en klar fordel, jahe he syns shopping er morsomt med masse penger og god tid![]()
Favoritt til barna ihvertfallGodt det da![]()
Hadde vært genialtHadde hvert fint hvis naturen hadde ordnet det selv da![]()
Aldri stille for å si det sånnSå bra da
er vel mye liv hos dere med tre gutter og en mann![]()
Deilig matHadde chili con carne![]()
har lyst til å ha thai mat snart da!
Ja, de legger seg en halvtime før hanSå koseligsov de to minste?
![]()
Håper du har sovet godtTok sin tid men nå er jeg endelig i senga så god natt![]()
Så deiligTitter innom. Nå er vesla nyklippet og nesten alle julegavene er i hus![]()
Å der sa du noe, må nok fram med maskin og saks her jeg snart for er ei som burde tatt litt tupper og en mann som mener håret hans begynner å bli litt langtTitter innom. Nå er vesla nyklippet og nesten alle julegavene er i hus![]()