Krysser fingre for detNei det gjør absolutt ikke det. Men denne husleieloven er håpløs. Håpe je klare å vri meg ut av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for detNei det gjør absolutt ikke det. Men denne husleieloven er håpløs. Håpe je klare å vri meg ut av det
Kos deg masseInnom før julebord![]()
gikk bra på siste eksamen føler jegHvordan har det gått idag??![]()
så trist! kreft er virkelig forferdeligDa kom vist dagen som leieboeren min sovnet inn. Ikke 60 år engang. Kreft er en forferdelig sykdom.....
så koselig daSnuppa i seng og mor er klar til middagsbesøk av ei god venninneha en flott kveld alle sammen
![]()
Takk, det gjorde jegKos deg masse![]()
Håper du hadde en koselig kveldSnuppa i seng og mor er klar til middagsbesøk av ei god venninneha en flott kveld alle sammen
![]()
Så deilig å være ferdiggikk bra på siste eksamen føler jegog var herlig å komme hjem igjen
![]()
God dag snuppaGod morgen alle sammen![]()
Så koseligInnom mens barna leker og svigermor strikker![]()
Ja, da er det godt å få dem i sengSå koseligbare gleder meg til det er sengetid je. Hu vesla her har ikke sovet i dag og å rimelig sur og har satt huset helt på hodet
Takk for påminnelseTitter innom dere en tur. Vil bare minne dere på at dere kan multiqoute, og at det holder med å si god morgen og god natt en gang om dagenBare en påminnelse, ikke noe annet
![]()
Ønsker dere samtidig en hyggelig desember og førjulstid![]()
ja utrolig deilig! skal nyte det skikkelig nå!Så deilig å være ferdig![]()