huff så kjedelig! du får prøve å slappe av og håpe det ikke er så langvarigBlæ, jeg begynner å bli forkjøla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff så kjedelig! du får prøve å slappe av og håpe det ikke er så langvarigBlæ, jeg begynner å bli forkjøla.
hei hei snuppaInnom fra jobb![]()
Takk.Æsj da
God bedring!
Er ikke ofte han lager middag i hverdagen, så det klør litt i fingrene hans til å lage mat.så heldig du er da![]()
Jeg har ikke gjort en dritt i dag utenom å sette på en klesvask.huff så kjedelig! du får prøve å slappe av og håpe det ikke er så langvarig![]()
greit det daEr ikke ofte han lager middag i hverdagen, så det klør litt i fingrene hans til å lage mat.![]()
men du trenger vel ikke gjøre merJeg har ikke gjort en dritt i dag utenom å sette på en klesvask.![]()
Enig med degja er det, men blir omtalt som sydenog hva ville dere gjort der?
vi har om fantastisk fin verden og er spennende å se på de forskjellige tingene herslikt som pyramidene i egypt, big ben i england osv, vulkaner og varme kilder er jo fantastisk
![]()
men igjen jeg liker turer med natur og historikk![]()
noe mannen fikk oppleve første gangen jeg var i alexandriakunne jo ikke bare være der i to uker utenom å se biblioteket, gresk romersk teateret +++
![]()
Det er detog nå er det ettermiddag alt![]()
Skummelt stilleer det så stille![]()
Hallo snupphei hei snuppa![]()
ja vet detEnig med degliker ferie med innhold jeg også!
Men Spania er mye mer enn Syden
Og jeg elsket Egypt! Pyramider, de dødes dal, tempel, museet, Nilen osv..![]()
tiden flyrDet er det![]()
da kommer det garantert noe stort snartSkummelt stille![]()
så deiligFerdig på jobb!!![]()
Ikke sant. Hehegreit det damannen her er bare glad de dagene han slipper å lage mat
![]()
Skal henge den opp og nå lager jeg middag.men du trenger vel ikke gjøre mer![]()
mannen liker også å lage mat men ikke ofteIkke sant. Hehe![]()
Her er han heldigvis glad i å lage mat.![]()
Mye mer enn en forkjølet mann ville klartSkal henge den opp og nå lager jeg middag.![]()