God daggod morgen snuppa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God daggod morgen snuppa![]()
Hurra for pappaGod morgen alle sammenidag er det farsdag
og vi skal snart vekke pappaen i huset
![]()
at dere orketJa, var det og vi sov sånn i ca 1 1/2 år.![]()
kanskje han skulle hatt seg en tur selv?Jepp, han snakker ikke om annet![]()
Det skjønner ikke jeg hell. Var ihvertfall veldig deilig å få ny seng.at dere orket![]()
mannen liker ikke soverommet og senga mi![]()
får litt angst følelse pga lite rom og etter å ha sovet litt på sofaen følte han at det var bedre for kroppen også så har jo 150x200 seng for meg selv![]()
da blir det meste litemen han vet at han må tilbake til senga når vi flytter da
![]()
kan ikke bli så mye mindre enn det er her ihvertfallDet skjønner ikke jeg hell. Var ihvertfall veldig deilig å få ny seng.![]()
150x200 er jo en grei str det også da. Kanskje det blir bedre for han når det blir evt større soverom.
Hehe...han vil til Island for å se vulkanerkanskje han skulle hatt seg en tur selv?![]()
Håper du har sovet godtGod natt alle sammen![]()
God natt igjenGod natt alle sammen![]()
Samboer ville ha 150 seng, men jeg sa vi skulle ha 180 pga graviditeten og vesla som kunne sove inne hos oss. Så angrer ikke i det hele tatt. Nå får vesla plass mellom oss uten problemer.kan ikke bli så mye mindre enn det er her ihvertfallså han lover at det blir bedre da
![]()
men ja senga har veldig grei str, drømmer litt om større seng, spesielt når snuppa vil kose litt på morgenen eller natta, blir fort trangt da![]()
men det hadde jo hvert en fin familie tur det daHehe...han vil til Island for å se vulkaner![]()
det har jegHåper du har sovet godt![]()
god ettermiddagGod morgen![]()
ja skjønner denSamboer ville ha 150 seng, men jeg sa vi skulle ha 180 pga graviditeten og vesla som kunne sove inne hos oss. Så angrer ikke i det hele tatt. Nå får vesla plass mellom oss uten problemer.![]()
hei hei skjer det noe action idag da?Innom fra jobb![]()