håper det går uten store problemerJa, er det. Han kommer ikke hjem før i kveld. Så blir spennende å se hvor lang tid det tar før hun sovner denne gangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper det går uten store problemerJa, er det. Han kommer ikke hjem før i kveld. Så blir spennende å se hvor lang tid det tar før hun sovner denne gangen.
nei er ikke detIkke bra.![]()
Ja, da var det nok lurt å vente littNei, er ikke det spes etter så lang tid.
Men var egentlig bra jeg ikke trente. Blir alene med vesla etter middagen. Så greit å ha krefter til det.
Nei det skulle tatt seg ut liksomja kan selvsagt ikke reise på danskebåten selv![]()
Folk var galeoi oi da må man slå til ja!
Tipper det...huff ja kan nok være bivirkninger![]()
Ikke hatt problemer her???Hmm kommer ikke inn på titter innom-skjult..
Flere som har det problemet?
Sitter bare på tlf.
Guri, så effektiv du erFøler meg stolt idag og veldig effektiv![]()
fått skrevet ferdig en innlevering sendt den avgårde og lest de to neste kapittelene for neste innleveringså i kveld skal jeg skrive igjen
snart ferdig med bøkene nå! og om en mnd er det eksamen
![]()
Nå kommer ikke jeg inn heller!!nei er ikke dethvert sånn her i nesten tre timer
vil sjekke dataen men den er litt opptatt nå![]()
Aner ikkeNå kommer ikke jeg inn heller!!
Og det er jo bare den tråden...Har vi brukt den for mye?!
![]()
Er bare at det tar tid og hun kommer opp, men legger henne halv åtte, så regner med det går bedre da.håper det går uten store problemer![]()
Vært sånn siden kl 11 hos meg.nei er ikke dethvert sånn her i nesten tre timer
vil sjekke dataen men den er litt opptatt nå![]()
Ja, må bade og legge henne også. Går nok bare bra.Ja, da var det nok lurt å vente litt![]()
krysser fingre for detEr bare at det tar tid og hun kommer opp, men legger henne halv åtte, så regner med det går bedre da.![]()
Har ikke hatt problemer på åpent. Bare på den skjulte. Tror jeg kommer inn på andre tråder også.Ikke hatt problemer her???
hmmm dårlig! fikk svart på ting når jeg var på vei opp i barnehagen og stoppet når jeg skulle inn å hente snuppa derfor jeg husker når det varVært sånn siden kl 11 hos meg.
Veldig irriterende.hmmm dårlig! fikk svart på ting når jeg var på vei opp i barnehagen og stoppet når jeg skulle inn å hente snuppa derfor jeg husker når det var![]()
men skikkelig irriterende!