Å ja!!De kunstige rosene fra ebay![]()
De er kjempe fine!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja!!De kunstige rosene fra ebay![]()
Takk for detKos deg ;-)
gikk bra med meg, men det er absolutt ikke noe koselig for noenOi, hvordan slår det ut for deg???
Og det var jo fintja jeg vet![]()
men det ble ikke så dyrt da![]()
Så deilig å være ferdig med dettittei damer.
I dag har jeg og ei venninne vært på den årlige julegave shopping runden.
Har handlet masse gaver, fant ikke riktig alt jeg hadde tenkt, men kom da ett godt stykke på vei![]()
så koseligtittei damer.
Har handlet masse gaver, fant ikke riktig alt jeg hadde tenkt, men kom da ett godt stykke på vei![]()
jaOg det var jo fint![]()
god natt snuppaInnom etter en lang dag
Nå skal jeg sove litt før mer foredrag i morgen..
Natta søtinger![]()
Haha, du må da skjønne at det der har ikke du noe med siden du ikke er derhun ville ikke hjem igjen heller![]()
og hun vil ikke snakke om barnehagenakkurat som om det er hennes private hemmelighet alt som skjer der
himler bare med øynene når vi prøver å spørre om hun hadde en fin dag, eller om hun har lekt med den eller den
![]()
Vis meg bilde daÅ ja!!
De er kjempe fine!!
Har ikke tenkt så langt en gang jeg, så godt gjort at du allerede er igang ;-)tittei damer.
Hvor mange dager skal du være borte?Innom etter en lang dag
Nå skal jeg sove litt før mer foredrag i morgen..
Natta søtinger![]()
Nei fydda!!???I dag ble det hjemme dag på både meg og vesla skikkelig snørrette begge 2. Og når je titta ut av vinduet er det jaggu snø å...... fysj
Skulle du ha så mye rart da!jaderfor alle butikkene, også er det noen som ikke har litt av det vi skal ha +++
![]()
God bedring til dere beggeI dag ble det hjemme dag på både meg og vesla skikkelig snørrette begge 2. Og når je titta ut av vinduet er det jaggu snø å...... fysj
Skal gjøre det når jeg kommer hjemVis meg bilde da![]()