Om du titter innom

God kveld alle sammen :)
Endelig ble det fredag kveld, da var jammen godt, jeg er helt tom i hodet etter alt som skjer rundt meg nå, sliter fortsatt med å bli kvitt adressa til xen, men i dag klarte jeg/vi endelig å finne ut hva som er problemet......
Vi nedbemanner på jobben så der går alt helt rundt om dagen..... gleder meg vanvittig til navnene er på bordet så det er litt enklere å forholde seg til....
nå er snuppa i seng, fyr i ovnen, og mor skal bare NYTE fredagskvelden :)
Nyt det du kan av helgen! ;)
Høres ut som om det er nok som skjer på jobben ihvertfall og ellers! :(

vet dere når dere får noen navn å forholde dere til? Må jo være ekstremt slitsomt for de som er i faresonen også da

Nyt det du kan av helgen! ;)
Høres ut som om det er nok som skjer på jobben ihvertfall og ellers! :(

vet dere når dere får noen navn å forholde dere til? Må jo være ekstremt slitsomt for de som er i faresonen også da
Det er vel sagt innen 1 november. Men antar de kan komme litt fortere. Det er firmatur om 14 dager. Og noen sa de skulle være ferdige til da

Det er vel sagt innen 1 november. Men antar de kan komme litt fortere. Det er firmatur om 14 dager. Og noen sa de skulle være ferdige til da
ok. syns alle skulle fått hvert med på firma tur da som en avslutning for de som må gå.

alle blir med på tur uansett, men tror endel håper at folk ikke skal bruke den helga på å spekulere
Bra det da :D
Nei er ikke godt å måtte gå rundt å spekulere! Og syns det er synd at det skal ta så lang tid før alle får svar for man blir jo psykisk stresset av slike ting

Bra det da :D
Nei er ikke godt å måtte gå rundt å spekulere! Og syns det er synd at det skal ta så lang tid før alle får svar for man blir jo psykisk stresset av slike ting
er vel bakdelen med en åpen prosses, de kunne jo jobbet uten at noen viste noe, og bare slengt oppsigelsene i bordet, men er ikke noe ålreight det hell

er vel bakdelen med en åpen prosses, de kunne jo jobbet uten at noen viste noe, og bare slengt oppsigelsene i bordet, men er ikke noe ålreight det hell
de kunne jo gjort noe midt imellom da ;) greit å vite det så man kan forberede seg ja. Samtidig som det fins grenser på hvor lenge man skulle måtte vente

Back
Topp