Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff ja det er vi enige i, dessverre er det ikke vi på fabrikk som bestemmer det.....Men de kan jo ikke kutte ut det da!
Da må de reklamere bedre da!![]()
Ja, det må være rart å ha han der igjentitter innom å sier hei![]()
Har besøk av xen i daghan skal hente snuppa i barnehagen i morgen og ha hu på eftaen/kvelden siden jeg skal jobbe overtid, så da fant han ut at han skulle parkere her fra i dag til jeg kommer hjem i morgen
![]()
Kjenner at det er meget pussig å ha han her på kvelden når je er hjemme![]()
Er så fryktelig synd at alt skal handle om penger og økt omsetning år etter århuff ja det er vi enige i, dessverre er det ikke vi på fabrikk som bestemmer det.....![]()
hvordan gikk det da?titter innom å sier hei![]()
Har besøk av xen i daghan skal hente snuppa i barnehagen i morgen og ha hu på eftaen/kvelden siden jeg skal jobbe overtid, så da fant han ut at han skulle parkere her fra i dag til jeg kommer hjem i morgen
![]()
Kjenner at det er meget pussig å ha han her på kvelden når je er hjemme![]()
vel vel det er vel ikke mye samarbeid, men han kommer stortsett å har hu her når jeg spør, og han spør om vi kan treffe han noen helger når han ikke har andre planer, men samværet er meget sporadiskJa, det må være rart å ha han der igjen
Har samarbeidet blitt bedre?
har vel igrunnen ikke lov å snakke så mye om det, men økonomien er dessverre ikke bra neiEr så fryktelig synd at alt skal handle om penger og økt omsetning år etter år
går dere i minus da?
joa gikk helt greit, han oppfører seg pent når han er her, men må si det er litt pussighvordan gikk det da?
huff synd det dahar vel igrunnen ikke lov å snakke så mye om det, men økonomien er dessverre ikke bra nei
bra han greier å oppføre seg dajoa gikk helt greit, han oppfører seg pent når han er her, men må si det er litt pussig![]()
Bra han i det minste har kontakt med datteren sinvel vel det er vel ikke mye samarbeid, men han kommer stortsett å har hu her når jeg spør, og han spør om vi kan treffe han noen helger når han ikke har andre planer, men samværet er meget sporadisk
Sov godtGod natt alle sammen![]()