Om du titter innom

titter innom å sier hei :)
Har besøk av xen i dag :p han skal hente snuppa i barnehagen i morgen og ha hu på eftaen/kvelden siden jeg skal jobbe overtid, så da fant han ut at han skulle parkere her fra i dag til jeg kommer hjem i morgen :p
Kjenner at det er meget pussig å ha han her på kvelden når je er hjemme :p

Har besøk av xen i dag :p han skal hente snuppa i barnehagen i morgen og ha hu på eftaen/kvelden siden jeg skal jobbe overtid, så da fant han ut at han skulle parkere her fra i dag til jeg kommer hjem i morgen :p
Ja, det må være rart å ha han der igjen:)
Har samarbeidet blitt bedre?

huff ja det er vi enige i, dessverre er det ikke vi på fabrikk som bestemmer det..... :(
Er så fryktelig synd at alt skal handle om penger og økt omsetning år etter år :o
går dere i minus da?

hvordan gikk det da?

Ja, det må være rart å ha han der igjen:)
Har samarbeidet blitt bedre?
vel vel det er vel ikke mye samarbeid, men han kommer stortsett å har hu her når jeg spør, og han spør om vi kan treffe han noen helger når han ikke har andre planer, men samværet er meget sporadisk

har vel igrunnen ikke lov å snakke så mye om det, men økonomien er dessverre ikke bra nei
huff synd det da :(
håper at det på magisk vis øker og at mesteparten får beholde jobbene sine for det trenger dere virkelig der!

joa gikk helt greit, han oppfører seg pent når han er her, men må si det er litt pussig :p
bra han greier å oppføre seg da ;)
skjønner godt at det er pussig, og det beste hadde nok hvert om han fant seg en leilighet og ble skikkelig stabil snart :)
hvis ikke kan det komme mange spørsmål ifra snuppa di etterhvert ;)

vel vel det er vel ikke mye samarbeid, men han kommer stortsett å har hu her når jeg spør, og han spør om vi kan treffe han noen helger når han ikke har andre planer, men samværet er meget sporadisk
Bra han i det minste har kontakt med datteren sin:)

Back
Topp