fy skam degJa....![]()
ja ja får mekke sammen marsipan kake til lørdag som plaster på såret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fy skam degJa....![]()
det blir den garantert for mannen skal våkne med snuppa pga barnehagenHåper neste natt blir bedre![]()
huff skjønner det!Ikke noe uvanlig...
Får så vondt av han....![]()
å så trist! håper det går bra med jobben din da!god kveld damerVesla er i seng(sover ikke enda da) mor skal nå nyte søndagskvelden, og grue seg litt til jobb igjen i morgen....
Det er litt landesorg hos oss om dagen etter at det ble kjent på torsdag at de nedbemanner med 8-9 årsverk......![]()
Er det ikke fint?!endelig ble vi enige![]()
Ja er det. Endringer i ledelsen (helt på toppen) så nå er det kun penger som styrer. Så klarer ikke vi tjene nok er det nok takk og farvel.... samt at vi sliter med et politisk spill mellom orkla og norgesgruppen. ... kjett å være industriarbeider om dagenÆsj...er det dårlige tider???
Dessverre er det det hos oss nå. Har vist ei stund at det måtte bli slik je. Men ikke at det kom til å bli så mangeå så trist! håper det går bra med jobben din da!
skjønner ikke hvorfor bedrifter skal nedbemanne vis dem virkelig ikke må! er vel ikke så dårlig økonomi der!![]()
Mmm...kan jeg komme??fy skam deg
ja ja får mekke sammen marsipan kake til lørdag som plaster på såret![]()
Hehe...ja, da blir den nok bedredet blir den garantert for mannen skal våkne med snuppa pga barnehagen![]()
Veldig rarthuff skjønner det!
men rart det dukker opp igjen!
Håper du har sovet godtGod natt alle sammen![]()
jo kjempe fint! endeligEr det ikke fint?!![]()
tja våknet og ordnet snuppa jeg så får prøve igjen til nattenHehe...ja, da blir den nok bedre![]()
ja ja bare å kommeMmm...kan jeg komme??![]()
huff det er ekkelt!Dessverre er det det hos oss nå. Har vist ei stund at det måtte bli slik je. Men ikke at det kom til å bli så mange
ja det forstår jeg, håper han finner en løsning daVeldig rart
Blir lege idag..
god formiddagGod morgen alle sammen![]()
På tide synes jegjo kjempe fint! endelig![]()