ville du at det skulle sies på en finere måte?Tja kan vel sies på den måten også.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ville du at det skulle sies på en finere måte?Tja kan vel sies på den måten også.![]()
Ble veldig koselig og lekkertNå er je straks ferdig og er kjemoe fornøyd med ny stue som jeg syns er hjemmekoselig.![]()
Nydelig var detNye bordet mitt er jeg kjempe fornøyd med![]()
Jepp, veldig braså bra![]()
Ja, var nydeligå så deilig!![]()
Strengt tatt, jaog nå er det vel egentlig kveld!![]()
Takk, det har jegtakk håper du har en super lørdag du også![]()
jepp, hver dag.... fikk jukse roser i posen i dagReine julaften![]()
ja syns det ble knall fint, så nå slo je tell med 3 puter, 2 bord over armlenene, 2 orkideer og 1 fredsliljeveldig fint, skjønner at du er fornøyd![]()
haha nei det finnes ikke noe penere måte å si det på tror je .pville du at det skulle sies på en finere måte?![]()
er knall fornøyd jeg også, helt slik jeg ville ha detBle veldig koselig og lekkert
Flink du er!
takk takkNydelig var det![]()
Det har jeg også kjøptjepp, hver dag.... fikk jukse roser i posen i dag![]()
Så deilig når man blir fornøyder knall fornøyd jeg også, helt slik jeg ville ha det![]()
tror je skal kjøpe noen dyrere neste gang, syns disse var litt jalla, men var nesten gratis daDet har jeg også kjøptkjempe fine!!
jepp, endelig ble stua mi hjemmekoselig slik je vil ha denSå deilig når man blir fornøyd![]()
Tror jeg betalte 100,- for minetror je skal kjøpe noen dyrere neste gang, syns disse var litt jalla, men var nesten gratis da![]()
Det fortjener dujepp, endelig ble stua mi hjemmekoselig slik je vil ha den![]()