Ååå så koseligInnom mens jeg koker kakao til middagsgrilling ute i sola![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så koseligInnom mens jeg koker kakao til middagsgrilling ute i sola![]()
Ja, var en suksessÅåå så koselig![]()
Oi, så spennende dahmmm verden er ikke stor......
Gården her tok min oldefar igjen på odel for ca 100 år siden, nå kom det plutselig en bil på gården og ut kommer ei vilt fremmed dame.... og sier at i bilen sitter barnnebarnet til han som måtte flytte den gangen![]()
Skjønte greia med engang når jeg hørte etternavnet hans, for jeg har hørt om dette før, og det etternavnet er såpass spesielt og jeg har aldri hørt det noen gang i distriktet rundt her bortsett fra i den sammenheng![]()
nei blir ikke det! så må nyte det når man er aleneJa, blir ikke helt det samme når noen er hjemme![]()
skal prøve men glemmer jo nesten hele bv mellom studeringen, snuppa, mannen, huset, mannen og sovingen nåGod morgen
Glem nå ikke denne tråden!!
godt spørsmål men ser at det heldigvis gikk braInnom mens jeg stirrer på en gigaedderkopp på kjøkkenet!!!
Hvor er mannen når jeg trenger ham!!![]()
spennende det da.hmmm verden er ikke stor......
Gården her tok min oldefar igjen på odel for ca 100 år siden, nå kom det plutselig en bil på gården og ut kommer ei vilt fremmed dame.... og sier at i bilen sitter barnnebarnet til han som måtte flytte den gangen![]()
Skjønte greia med engang når jeg hørte etternavnet hans, for jeg har hørt om dette før, og det etternavnet er såpass spesielt og jeg har aldri hørt det noen gang i distriktet rundt her bortsett fra i den sammenheng![]()
Jeppnei blir ikke det! så må nyte det når man er alene![]()
Uff...det er skummelt!skal prøve men glemmer jo nesten hele bv mellom studeringen, snuppa, mannen, huset, mannen og sovingen nå![]()
skremmende!
Hihi...det ordnet seg til sluttgodt spørsmål men ser at det heldigvis gikk bra![]()
ja blir det! og spesielt deilig når mannen skal levere og jeg kan sove litt ekstraJeppblir nok deilig for deg etterhvert når snuppa går fast alene i barnehagen!
ja er det!Uff...det er skummelt!![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen jenter![]()
Himmel på jordja blir det! og spesielt deilig når mannen skal levere og jeg kan sove litt ekstra![]()
Skjerpingsja er det!må virkelig bli flinkere!