Ja, er nok bestGrøss.... Håper vi finner ut av dette snart altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er nok bestGrøss.... Håper vi finner ut av dette snart altså!
16500Har vi noe mål her inne i dag eller?
Oi så spennende, det blir sikkert litt deiligjepp, får shoppe i morgen.... men i morgen kveld skal faktisk mor bort, for første gang sia snuppa ble født![]()
ja, må få sånn mind blocker også for å være sikker (og vis det ikke fins må jeg finne opp enJa, minst!! Dette er farlige greier vet du...![]()
Oj! Da må vi få opp farta!!16500![]()
Det er bra!Er for langt og gå for øyeblikket, men må pusse tenna snart, da kan jeg svippe innom![]()
Selvfølgelig!!Målet må jo være å bli som oss!!![]()
Hahahaja, må få sånn mind blocker også for å være sikker (og vis det ikke fins må jeg finne opp en)

huff ja kjenner til deter flere ganger jeg må si til mannen at jeg bryr meg ikke om ALL den infoen, vil bare vite 1/5
![]()
Flott!Prøver så godt jeg kan![]()
huff ja kjenner til deter flere ganger jeg må si til mannen at jeg bryr meg ikke om ALL den infoen, vil bare vite 1/5
![]()
Ja, men er en stund siden sist jeg spriket, men er kanskje som å sykle det og?

16500???Har vi noe mål her inne i dag eller?
Da må vi skrive som bare det!!!16500???![]()
Så koselig dajeg er bedt i både 50 og 60 års lag, så je tar en tur i 60 års laget, der je antar det er artigst å være edru
Første gangen gubben skal legge vesla alene, så mor holder seg edru om det blir krise, men je har troa på at det går kjempe fint![]()
Vondt i magen

Vi er jo i godt sigOj! Da må vi få opp farta!!![]()
Har igjen 200 daVi er jo i godt sig![]()
Nå føler jeg vi er litt høye på oss selv igjenIntet mindre!!!![]()
![]()