I dag tok alvin flaske![]()
Sååå bra! Hva fikk han på flaska da? Mme eller mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag tok alvin flaske![]()
Kos dereHei søte junijenter! Nå har sambo og jeg spist litt! Resten av kvelden skal vi slappe avEr veldig sliten, så vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å være her!
Ja huff kan ikke du hente det for meghehe...vet akkurat hvordan det er![]()
Du må nok det da jaDa må jeg inn å se![]()
Hei søta!!Kos deg med kjæresten du
![]()
Vann er godtveldig krise!!
MEN vannet her er jo så godt så er bare å drikke mer![]()
Så deilig da, bare nyt å hver med samboeren din duHei søte junijenter! Nå har sambo og jeg spist litt! Resten av kvelden skal vi slappe avEr veldig sliten, så vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å være her!
Kose deg uansett hvor du erHei søte junijenter! Nå har sambo og jeg spist litt! Resten av kvelden skal vi slappe avEr veldig sliten, så vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å være her!
HurraSå deilig for mamma`n!
Veldig!Så gøy![]()
Er heldigvis det, eller hade det hvert kriseVann er godt![]()
Så deilig da, bare nyt å hver med samboeren din du![]()
Ingen av delene. Velling fikk hanSååå bra! Hva fikk han på flaska da? Mme eller mm?![]()
Joda, kjære!Ja huff kan ikke du hente det for meg![]()
Du har vært så flink at du fortjener en "fri" kveldTakkSkriver sikkert litt, men ikke kjempemye tror jeg
![]()
Ingen av delene. Velling fikk han50 ML drakk han første gangen, 70 ML andre
![]()
Glemmer nok ikke detVeldig!håper det ikke er glemt i morgen
![]()
Ja, veldig deilig, tror kanskje melka mi metter litt dårlig nå ogMen så bra daDa kan du få reist ut litt også!!
![]()
Ja, veldig deilig, tror kanskje melka mi metter litt dårlig nå og![]()
Nei, han gjør ikke det heller. Men maser ofte om pupp og blir urolig. Men kan være tenna som gjør det ogSpiser han noe mer fast føde da? For hvis den metter dårlig ville han vel kanskje gjort det?
Nei, han gjør ikke det heller. Men maser ofte om pupp og blir urolig. Men kan være tenna som gjør det og![]()
Husker ikkeHvem er sær??![]()