Godt av litt frisk luft iallefallDeilig å komme seg litt ut, ja..Vurderer en trilletur selv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt av litt frisk luft iallefallDeilig å komme seg litt ut, ja..Vurderer en trilletur selv!
Hihinei, finnes det ikke en sånn tørrshampoo man bare kan spraye i da?? Dumt å sløse med det varme vannet
![]()
Veldig viktigJa, tørrshampoo er tingenKan ikke sløse nei! Spare spare spare
![]()
Veldig viktigdessuten har du jo mann! Trenger ikke dusje da vettu
![]()
What!?Haha... Nei, det er jo sant! Og jeg som tilogmed barberte leggene![]()
Ja helt absurd. Er jo så mye jeg har under skoene når jeg har vært uteHaha...det var da voldsomme mengder![]()
Den er vekk heldigvisEr det fra i fjor? Hvor er snøen?
Mer enn nokHaha...det var da voldsomme mengder![]()
Det gjorde jeg ogHaha... Nei, det er jo sant! Og jeg som tilogmed barberte leggene![]()
Burde jeg kanskje dusje da som ikke har mann?Veldig viktigdessuten har du jo mann! Trenger ikke dusje da vettu
![]()
Så deiligDen er vekk heldigvis![]()
What!?Bortkastet tid....
![]()
HeheJa helt absurd. Er jo så mye jeg har under skoene når jeg har vært ute![]()
Hihi...kan jo ikke klage på detMer enn nok![]()
hehe...det kan være en fordel jaBurde jeg kanskje dusje da som ikke har mann?
Yeeii!!Haha... SantTenkte kanskje jeg skulle være litt snill med gubben i kveld! Men vi får se
![]()
Da blir han gladEgentlig ikke akkurat nå. Er dessuten ingen her jeg bor nå :-/hehe...det kan være en fordel jaOm du vil ha mann da...
Yeeii!!Da blir han glad
![]()
Da blir den sikkert vekk snartHeheJeg bor jo ikke sååå langt unna FrøkenH, men er da mer her
![]()