Litt streng, men at første møte med kumelk skulle være en skål fløte hadde jeg ikke tenktHehe...skjønner de ble sure jaStrenge mamma!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt streng, men at første møte med kumelk skulle være en skål fløte hadde jeg ikke tenktHehe...skjønner de ble sure jaStrenge mamma!!
Så deilig!Velkommen tilbake!
Hallo.. Husker du ikke at hun hadde hovedrollen med et drøss nisser ??Er du ei flyfille??![]()
Hehe...nei, det blir nok litt voldsomtLitt streng, men at første møte med kumelk skulle være en skål fløte hadde jeg ikke tenktblir ikke alltid som vi tenker da..
Haha!Veldig deilig! Var tross alt en måned siden forrige dusj![]()
Flaks for megEr jo fredag?!Da kan man være lat
![]()
Hyysssjj....prøver å få alle til å glemme fortiden min..Hallo.. Husker du ikke at hun hadde hovedrollen med et drøss nisser ??
Deilig å komme seg litt ut, ja..Flaks for megmå nok ut en tur iallefall
snuppa trenger nok litt frisk luft også
![]()
Haha!Da var det jaggu på tide!
Ja, håper også. Og om det går fint vet jeg i det minste hun tåler kumelk godtHehe...nei, det blir nok litt voldsomtHåper det går bra med den lille magen..
Oi, sorry ! Jeg som forvekslet deg med en annen;-)Hyysssjj....prøver å få alle til å glemme fortiden min..![]()
HihiTjaa... Kunne nok ha ventet en måned til tror jeg! Håret var ikke så fett lissom![]()
Ja, det er i det minste kjekt å viteJa, håper også. Og om det går fint vet jeg i det minste hun tåler kumelk godt![]()
Ja, det tror jeg du gjør! *kikker strengt*Oi, sorry ! Jeg som forvekslet deg med en annen;-)
NydeligFint vær i dag, burde trillet tur![]()
Neida, litt snø igjenNydelig
Men er dere kvitt all snøen!!? Heldiggriser!!![]()
Er det fra i fjor? Hvor er snøen?Fint vær i dag, burde trillet tur![]()
Haha...det var da voldsomme mengderNeida, litt snø igjen![]()
hehe...lurte jeg og påEr det fra i fjor? Hvor er snøen?