Vi kan godt være to! Er morsomst å være rampete når man er flereDet er det jo du som har![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan godt være to! Er morsomst å være rampete når man er flereDet er det jo du som har![]()
Du har vært superflinkVi får se! Har da gjort et reelt forsøk![]()
Næææ...hva mener du med det da??Ja, helt sikkert
men du hadde vel det i mars?![]()
Så morro med ny vognHaha, ja, slo av en tusenlapp da jeg snakka med samboer, og viste bilder jeg hadde tatt av vogna ved siden av vår når jeg var på maxi, og da sa han at jeg fikk gjøre som jeg ville
Kan dytte opp tråden min, der er det noen bilder av den![]()
jaja seffdet skulle vell være ett enkelt oppdrag for deg![]()
hjemmesykepleienhufff hun også!
hva skal vi gjøre?![]()
Tja...hvis jeg gidderfor du går for den du og ja??![]()
neidaTss...ikke noe å bry seg om![]()
En melon... også kalt froskeskinnmelonHva er piel del sapo?
Du også!!!Du har vært superflink![]()
Seriøst??En melon... også kalt froskeskinnmelon![]()
jups er dessverre detHarde krav her inne![]()
2 til på megbare 28 innlegg til nå,så blir det sengen her og![]()
Aha...da er du nok i mål nåhuff.. Den numlocken min altså! 10 innlegg så finner jeg senga!Da har jeg 11.000
![]()
Blomkål er ikke godt å knaske !! Brokkoli kan knaskes på eller paprika, tomat. Men blomkål rått ?Er ikke gulrot?? Men blomkål er! Og det er godt å knaske det også![]()
hmmm kjiptHaha.. Neppei mai kanskje
hehehe! Vil du virkelig ha minnelli på nakken??jaja seffnoen fler kvelder som dette
and i'm back on top mohahaha
Nei,nei! Jeg vil jo ha deg her innejups er dessverre det
du får passe på at nav finner en slagt jobb for meg så kan ihvertfall ikke jeg mase![]()
Godt du tar litt ansvar, fruetror jeg må snakke med hjemmesykepleien i hennes distrikt og![]()