Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jups her er det ingen bønnMå ha sykemelding jeg...![]()
Har du fått kjøpt! Har ikke fått med meg det jeg! GratulererJeg har ikke sjans til å klare å henge med dere
Er den hodepinen...
Men jeg sitter å venter på en pengeoverføring fra en annen konto sånn at jeg kan få betalt vogna
Selgeren venter på å få sendt![]()
Hehe...farlig godtIkke i de mengdene jeg spiser det når jeg først setter igang![]()
Ikke på lavkarboDet er i det miste sunt![]()
det skulle vell være ett enkelt oppdrag for degJa kanskje jeg skulle prøvd på det??hehe
Tss...ikke noe å bry seg omMhm...masse fruktsukker da
Men de ser vi bort ifra
![]()
huff.. Den numlocken min altså! 10 innlegg så finner jeg senga!Hæ...hvor kom den fra liksom?![]()
Harde krav her inneJups her er det ingen bønn![]()
Haha.. NeppeDu får håpe det er grønt når dere kommer hjem![]()
Det er det jo du som harEngel med sorte vinger?![]()
Haha, ja, slo av en tusenlapp da jeg snakka med samboer, og viste bilder jeg hadde tatt av vogna ved siden av vår når jeg var på maxi, og da sa han at jeg fikk gjøre som jeg villeHar du fått kjøpt! Har ikke fått med meg det jeg! Gratulerer![]()
Kan jo virke sånn noen ganger...at vi ikke har sett det før!!! Hun har nok sluttet på medisinen sin hun og!!![]()
Er ikke gulrot?? Men blomkål er! Og det er godt å knaske det ogsåIkke på lavkarbo![]()
hufff hun også!at vi ikke har sett det før!!! Hun har nok sluttet på medisinen sin hun og!!![]()
Fniiistisselur!![]()
Ja, gjør det!Haha, ja, slo av en tusenlapp da jeg snakka med samboer, og viste bilder jeg hadde tatt av vogna ved siden av vår når jeg var på maxi, og da sa han at jeg fikk gjøre som jeg ville
Kan dytte opp tråden min, der er det noen bilder av den![]()
Grattis med ny vogn snartJeg har ikke sjans til å klare å henge med dere
Er den hodepinen...
Men jeg sitter å venter på en pengeoverføring fra en annen konto sånn at jeg kan få betalt vogna
Selgeren venter på å få sendt![]()
tror jeg må snakke med hjemmesykepleien i hennes distrikt ogKan jo virke sånn noen ganger...*riste på hodet*
En melon altså