Hehe.. Sånn er jeg ogsåtja det er je faktisk ikke sikker på, tror je må se hva je finner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Sånn er jeg ogsåtja det er je faktisk ikke sikker på, tror je må se hva je finner![]()
Tell me about it, brukte 1,5 time i går og da våknet hun etter 30 min...Ja, veldig deilig da han har brukt laang tid på å sovne de siste dagene! Sjokoladekake er det beste brodern vet, så bursdagsbarnet får få det som han vilVi må prøvesmake vi også da
![]()
Han sovna nå etter litt surk på sluttenHehe.. Så søt han er da! Går da enda an da de ikke gråter synes jeg, selv om det kan være slitsomt forde!![]()
Sjokoladekake er forresten min favoritt ogsåJa, veldig deilig da han har brukt laang tid på å sovne de siste dagene! Sjokoladekake er det beste brodern vet, så bursdagsbarnet får få det som han vilVi må prøvesmake vi også da
![]()
Hehe.. Bruker å være sånn ;-)Ikke akkurat![]()
Han vil ha fotballspiller og min mamma en ishockey spillerHehe.. Bruker å være sånn ;-)
YeeiBare 19 innlegg igjen nå,så har vi nådd gårsdagens mål![]()
Jepp, men ferdig nå.. 30 min kjøring hjemKoselig på jobben?
Hei på duTitter innomblir senere kvelden på minsten i dag siden han sovnet i bilen hjem fra vestby
![]()
Slutt å snakke om kaker daSjokoladekake er forresten min favoritt ogsåog ostekake, helst sjokoladeostekake ;-)
Hei på degTitter innomblir senere kvelden på minsten i dag siden han sovnet i bilen hjem fra vestby
![]()
Hihi.. Morsomt å ærte de littHan vil ha fotballspiller og min mamma en ishockey spillerDa sa jeg at om vi tok på han hockeyutstyr så kom han til å kaste kølla fra seg og ta en piruett på isen
![]()
Ok, go kjøretur hjemJepp, men ferdig nå.. 30 min kjøring hjem![]()
Ja, slutt å snakk. Kom heller hit med detSlutt å snakke om kaker da![]()
Hihi.. Så søt han erVar visst ikke sovna alikevelNå skravles det for fullt der inne
![]()
Prøver ny taktikk med å bare gå inn, gi tutta og gå ut igjen. Ser foreløoig ut som om det var bedreHihi.. Så søt han er![]()
Å så braPrøver ny taktikk med å bare gå inn, gi tutta og gå ut igjen. Ser foreløoig ut som om det var bedre![]()