Stakkar.... Også er det ekstra slitsomt når du er alene med henneDa har snuppa sovnet igjen! Ikke lett å tilfredstille alle nå som snuppa virkelig har store problemer med å sove!
Er hun ofte slik eller er det bare i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkar.... Også er det ekstra slitsomt når du er alene med henneDa har snuppa sovnet igjen! Ikke lett å tilfredstille alle nå som snuppa virkelig har store problemer med å sove!
Da har snuppa sovnet igjen! Ikke lett å tilfredstille alle nå som snuppa virkelig har store problemer med å sove!
Haha, det klarer jeg nok ikkeDu får spise som bare det før gjestene kommer, også lar du maten kun stå fremme i 15 minutter før du rydder vekk! Da blir det MASSE rester!!!![]()
Tss...man skal da kose seg!Ja det håper jeg da
masse god mat og gode kaker
så da er den sommerkroppen gått fløyten![]()
JEg kommer!!!Haha, det klarer jeg nok ikke
mange av gjestene har vi jo med oss fra seremonien
Men rester ja... Har forberedt meg på gryterett og kaker i flere dager etterpå![]()
Ja, skal prøve å få til detTss...man skal da kose seg!
Håper vi får se bilder fra den store dagen?
Hun har hvert veldig urolig dessverreUff, har hun vært urolig? Snuppa er viktigst, så ikke tenk på noe annet![]()
Haha, tenkte jeg det ikkeJEg kommer!!!![]()
Dette er tredje kvelden hun er sånnStakkar.... Også er det ekstra slitsomt når du er alene med henne
Er hun ofte slik eller er det bare i kveld?
Hun har hvert veldig urolig dessverre
Ja, jeg begynner å jobbe på mandag jeg vet duHaha, tenkte jeg det ikke![]()
Men du er vel begynt å jobbe da?
ellers skal jeg invitere de som kan fra barselgruppa![]()
Tror vi brukte 1000,- totalt jeg, men vi betalte jo da nesten ingenting heller[quote="Klatremus Lillemann, post: 15604486, member: 41203"
haha, ja sånn kan det sies
og enda har vi brukt flere kg elgkjøtt vi hadde i fryseren..
men men, det er bare navnefest en gang, og det er ikke ofte vi inviterer til selskap så. Det får bare gå![]()
Huff. samme som her det da...Dette er tredje kvelden hun er sånn![]()
Gøy!!Ja, skal prøve å få til det![]()

Haha, ja den jobben får bare venteJa, jeg begynner å jobbe på mandag jeg vet duPokker da! SKal jobbingen hindre meg fra å spise god mat og nå!!
![]()
Ja håper detSå kjedelig! Håper hun sover godt resten av natten!![]()
Huff, stakkars Amina, og stakkars degHun har hvert veldig urolig dessverre
Egenmelding?Haha, ja den jobben får bare vente
God mat og kaker kommer først![]()
Tror vi brukte 1000,- totalt jeg, men vi betalte jo da nesten ingenting heller
Og ikke var det så mange der heller![]()