ja sant!!! jeg valgte kokk jeg på degPOKKER!!!!Da får jeg jo feil tittel da!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja sant!!! jeg valgte kokk jeg på degPOKKER!!!!Da får jeg jo feil tittel da!!
![]()
ja sant!!! jeg valgte kokk jeg på deg![]()
stod mellom det og kokk! Men havnet på kokkHAHA! Kokk, ja det er meg!!![]()
Valgte du ikke sunn?![]()
Ja, ok da! Jeg valgte anonym på deg!stod mellom det og kokk! Men havnet på kokk![]()
Ja der har du meg!Ja, ok da! Jeg valgte anonym på deg!![]()
Jepp!! Det er slik jeg kjenner degJa der har du meg!Stille og beskjeden
![]()
Da har jeg vist meg fra rett sideJepp!! Det er slik jeg kjenner deg
Er så spent på resultatet jeg![]()
Hahah! Din beste side??Da har jeg vist meg fra rett side
JEG OG ER VELDIG SPENT!!!![]()
heiheihei!!!!! Dette er mobbing!Hahah! Din beste side??
Hadde det ikke vært for at noen var så uendelig sene med å sende inn lister så !!!![]()
![]()
![]()
Ja, ok da! Jeg valgte anonym på deg!![]()
Dere fikk ingen tittel av meg siden dere er så stille og anonyme begge toJa der har du meg!Stille og beskjeden
![]()
Hehehe! Ja kan tippe vi var veldig vanskelig å sette en tittel påDere fikk ingen tittel av meg siden dere er så stille og anonyme begge to![]()
Haha, høres ut som megHei jenter!! Nå er jeg hjemme igjen etter en koselig formiddag på småbarnstreff og så har vi vært en tur på butikken! Lillegutt har fått litt mat og skal snart sove siste duppen sin! En først leker han litt og jeg sitter å irriterer meg over hvor usunn jeg er mens jeg spiser en donutDumme menneske!!
VeldigHehehe! Ja kan tippe vi var veldig vanskelig å sette en tittel på![]()
kanskje jeg skulle prøvd å gjøre litt mer ut av meg??Veldig![]()
Det synes jeg så absoluttkanskje jeg skulle prøvd å gjøre litt mer ut av meg??![]()
ikke bare bare å komme ut av skapet heller! Har liksom alltid vært den stille og beskjedneDet synes jeg så absolutt![]()
Ja, er det inntrykket jeg liksom har fått. En liten grå musikke bare bare å komme ut av skapet heller! Har liksom alltid vært den stille og beskjedne![]()
er gråhåret da!!!Ja, er det inntrykket jeg liksom har fått. En liten grå mus![]()