Nei ser denIkke hærlig med snøskred![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ser denIkke hærlig med snøskred![]()
Ja blir nok fort ensomt uten dem, hvor langt er det å kjøre inn til dem da?Men savner alle vennene i byen selvom ;-) blir litt ensomt uten de :-(
HeheNei ser den![]()
1t40min ca hver vei... Så det blir overnattingsbesøk om jeg skal se deJa blir nok fort ensomt uten dem, hvor langt er det å kjøre inn til dem da?
Hørtes koselig utda har vesla og mor vært på handling, og innom xsvigers på kaffenå sover hu i vogna og mor får prøve å gjøre litt før a tar med en te kopp ut i sola
![]()
Kjedelig at det skal være så langt da.1t40min ca hver vei... Så det blir overnattingsbesøk om jeg skal se de![]()
Lett som en plett..I dag? Det bør gå bra!![]()
Hehe...vel, vel...Du er en racer!![]()
Jepp!Lett som en plett..![]()
Hihi...nei, gjør vel ikke detlurer du virkelig på det??![]()
begynte å lure en stund!Hihi...nei, gjør vel ikke det![]()
Uææh....Titter innom herHar nettopp vaska hendene og ansiktet til lillegutt. Han har klart å spise kattebæsj
Vi har en langhåra pus så han har sikkert hatt litt på halen sin. Det ble en skikkelig tannpuss og vask og nå er jeg spent på om det er lenge til han får vondt i magen
![]()
FlinkaTitter raskt innom etter en lang økt på elipsemaskina!
Nå skal jeg sette igang med litt syrketrening![]()
Ja, veldig :-/ men hadde besøk av ei venninne og gudsønnen min på mandag så det var kos ;-) og har jo noen venner her jeg bor også heldigvis !Kjedelig at det skal være så langt da.