Kan jo ikke gi opp så lett ;-) men har en seriøs jobb fremfor meg... Tror hun har 2000 poeng mer enn meg eller noSå flink du erprøver du å ta igjen fru sandbakk nå eller?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo ikke gi opp så lett ;-) men har en seriøs jobb fremfor meg... Tror hun har 2000 poeng mer enn meg eller noSå flink du erprøver du å ta igjen fru sandbakk nå eller?
![]()
Jeg også! Dessverre har jeg nesten ingen å trille med dajeg synest det er kjedelig å trille alene![]()
Ja, nettopp! Hadde det enda vært bart så jeg kunne jogga med vogna, morsommere med fartjeg synest det er kjedelig å trille alene![]()
jeg har om jeg kjører en times tid først... men det gidder jeg ikke hver dagJeg også! Dessverre har jeg nesten ingen å trille med da![]()
Ikke jeg heller her jeg bor nå... :-( savner Tromsø sånnsett!Jeg også! Dessverre har jeg nesten ingen å trille med da![]()
vi går heldigvis mot vår nå daJa, nettopp! Hadde det enda vært bart så jeg kunne jogga med vogna, morsommere med fart![]()
Det skjønner jeg godt!jeg har om jeg kjører en times tid først... men det gidder jeg ikke hver dag![]()
Kjøre en time for å trille... Det er kjedelige greierjeg har om jeg kjører en times tid først... men det gidder jeg ikke hver dag![]()
Men det er vel mer å se på der du bor nå i forhold til natur??Ikke jeg heller her jeg bor nå... :-( savner Tromsø sånnsett!
Ja, jeg bor i en naturperleMen det er vel mer å se på der du bor nå i forhold til natur??
Er ikke det litt herlig da?Vis vedlegget 10150
Ja en dæsjhar du ikke fått med deg at hele nordnorge er det snøskredfare pga masse snø...
Ikke vår i sikte her....
Så herlig daJa, jeg bor i en naturperleer nydelig her!
gleder meg til sommer og fjellturer !
Ikke hærlig med snøskredEr ikke det litt herlig da?![]()
Men savner alle vennene i byen selvom ;-) blir litt ensomt uten de :-(Så herlig da
Da er det ikke mye å klage på da![]()