Ikke noe rart med det vel?? Gjør jeg ogJa, for synes det er så innmari rart når naboene ler av meg på sommeren?Når jeg bruker tørkestativet i hagen lissom??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe rart med det vel?? Gjør jeg ogJa, for synes det er så innmari rart når naboene ler av meg på sommeren?Når jeg bruker tørkestativet i hagen lissom??
BraNei, absolutt ikke!!
det og kan væreTusen takklurer på om det faktisk er at han spiste for mye i kveld.
Huff...håper ikke det er omgangssyken..Ja, huff. Prøver legge igjen nå etter og ha blitt spydd ned to ganger, byttet på senga og dusjet Alvin.
Æsj da....Det er braSkal prøve så godt jeg kan jeg også.. Men jeg har en snuppe som ikke vil sove i kveld heller
![]()
Tusen takkHuff...håper ikke det er omgangssyken..
God bedring!
Har ikke vaktlisten min dukket opp hos deg ennå!? Det er bare å smugle ham innHåper jeg også! Ellers så må mannen komme og avlaste meg fort tror jeg![]()
Skjønner ikke det jeg heller!?seriøst?? Hva er det å le av da??
der måtte jeg ta en høy en
![]()

Nope, det er veldig, veldig, veldig alvorlig...Det er IKKE bra![]()
jeg kan hjelpe tilHar ikke vaktlisten min dukket opp hos deg ennå!? Det er bare å smugle ham inn![]()
Det trodde jeg også? At det var vanlig? Hallooo??? Har de ikke sett folk før lizzom??Ikke noe rart med det vel?? Gjør jeg og![]()
Skjønner ikke det jeg heller!?
Trodde det var ganske normalt å henge opp klær??????![]()
Hva sier dere andre??Hehe...bra de passer påFamilien min er ganske rare og søte
Jeg gikk 4 dager uten internett i egypt men når jeg spør om de kan ringe meg og jeg ikke svarer på 30 min er de klare til å sende ut letemannskap(glemte å skru på lyden)
Kanskje naboene dine som er rareDet trodde jeg også? At det var vanlig? Hallooo??? Har de ikke sett folk før lizzom??![]()
Jeppsi, trenger en assistent til dette heftige oppdragetjeg kan hjelpe til![]()
Det er jo det jeg har konkludert med...merkelige skruerKanskje naboene dine som er rare![]()
ja da har du rette personenJeppsi, trenger en assistent til dette heftige oppdraget![]()
Nei den har ikke detHar ikke vaktlisten min dukket opp hos deg ennå!? Det er bare å smugle ham inn![]()
Ja, det er de daDet er jo det jeg har konkludert med...merkelige skruer![]()