Ikke som jeg vet om ihvertfall??Jojo!Finnest det noen annen måte??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke som jeg vet om ihvertfall??Jojo!Finnest det noen annen måte??
Jeg er mektig imponert!Takk! Skal love deg det er hardt![]()
Skal da en tur innom jobb igjenplaner for i morga da dere??
nei da må i så fall noen lære oss detIkke som jeg vet om ihvertfall??![]()
Jeg ogJeg er mektig imponert!![]()
må ikke glemme å holde oss med selskap og daSkal da en tur innom jobb igjen![]()
Ja, men ikke så mye som nå, og bare koktusj! har han spist egg før?
Hum... kan være en vanlig spysyke og da.. Dere får vertfall ha god bedringJa, men ikke så mye som nå, og bare kokt![]()
Ja, for synes det er så innmari rart når naboene ler av meg på sommeren?nei da må i så fall noen lære oss det![]()
Vær trygg! Glemmer dere aldrimå ikke glemme å holde oss med selskap og da![]()
Håper det blir bedre enn du frykterDa virker det som om hun endelig har sovnet!!! Antar at dette ikke blir en hyggelig natt og morgen!
Nei, absolutt ikke!!hadde du trodd noe annet?![]()
Ja, huff. Prøver legge igjen nå etter og ha blitt spydd ned to ganger, byttet på senga og dusjet Alvin.Neei...Stakkars lille...
Det er braÅff kårs!Holder liv i tråden vettu
![]()
Håper jeg også! Ellers så må mannen komme og avlaste meg fort tror jegHåper det blir bedre enn du frykter![]()
seriøst?? Hva er det å le av da??Ja, for synes det er så innmari rart når naboene ler av meg på sommeren?Når jeg bruker tørkestativet i hagen lissom??
der måtte jeg ta en høy en Tusen takkHum... kan være en vanlig spysyke og da.. Dere får vertfall ha god bedring![]()
godt å høreVær trygg! Glemmer dere aldri![]()
Det er IKKE braHehe...fant ut det jeg også![]()