Han sovner, men våkner igjen etter 5 minutter og hylskrikerEr det bare rot i senga?
Kan trøste deg med at Sebastian heller ikke sover..![]()
Vil ikke sebastian heller sove?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han sovner, men våkner igjen etter 5 minutter og hylskrikerEr det bare rot i senga?
Kan trøste deg med at Sebastian heller ikke sover..![]()
Haha, neiHaha...han har ikke stemmerett!!![]()
Han sovner, men våkner igjen etter 5 minutter og hylskrikerNå lot jeg han skrike bittelitt, tror kanskje han sovnet..
Uff da...håper han roer seg snartHan sovner, men våkner igjen etter 5 minutter og hylskrikerNå lot jeg han skrike bittelitt, tror kanskje han sovnet..
Æsj da...Og der var vi igang igjen![]()
Nei, ga han dentinox i går uten at det hjalp. Skal se ann litt til ellers blir det paracet.Stakkars liten!! Har du prøvd å gi han en paracet eller noe slik?
vi lager kjøttdeig av rent kjøttDet har dem også. Har 2 pakker i fryseren som skal bli gitt bortjeg er skikkelig vanskelig når det gjelder kjøtt og er altfor mye rart i kjøttdeig
Skal jeg ha noe må det være karbonadedeig
Nei, ga han dentinox i går uten at det hjalp. Skal se ann litt til ellers blir det paracet.
Så flink du er!!![]()
Tittei
Er i senga fortsatt, jeg sovna![]()
det har vi ikke tid til nåTittei
Haha...ikke overrasket!Tittei
Nei, ga han dentinox i går uten at det hjalp. Skal se ann litt til ellers blir det paracet.
Det er HELR riktighe he, har du lyst har du lov![]()