Jepp. Den avkjørselen som er lengst nord blir nærmest ossFor dere bor ved Hamar ikke sant?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Den avkjørselen som er lengst nord blir nærmest ossFor dere bor ved Hamar ikke sant?![]()
Jepp. Den avkjørselen som er lengst nord blir nærmest oss![]()
Når gikk du der da? For jeg gikk også derJeg har bodd et år på Hamar jeg! Da jeg gikk førskolelærer, men gikk bare det første året og så begynte jeg på sykepleien i stedet![]()
Når gikk du der da? For jeg gikk også der![]()
Tilknytning fru BlomPlutselig hadde alle en tilknytning til Hamar herKoselig
![]()

Tilknytning bra nok for meg!!!Tilknytning fru BlomJeg suser jo bare forbi!
![]()
Ok. Da var jeg ferdig for lengst og var ute i jobbÅh, nå spør du vanskelig! Men var vel i 07/08 tror jeg!![]()
Hihi...ja, det får da dugeTilknytning bra nok for meg!!!![]()
Ok. Da var jeg ferdig for lengst og var ute i jobb![]()
Også var jeg stormforelsket i Nicolai fra Ottestad da jeg var 14!!Tilknytning bra nok for meg!!!![]()
Også var jeg stormforelsket i Nicolai fra Ottestad da jeg var 14!!![]()
Så absoluttBedre enn ingenting!![]()
HahaEnda bedre!!!Jeg bor i Ottestad nå, så da får jeg prøve å finne ut hvem det er
![]()
HahaDet synes jeg du skal gjøre! Han var en nydelig fyr....og hadde en kamerat som het Erik
![]()
Studentboligene jaHehe... OkeiJeg holdt til i fasjonable fredrik monsens gate mens jeg bodde der hvertfall
![]()
HahaNiclas og Erik.... Ja, da er det bare å begynne å lete...![]()
regner med du allerede har satt igang dør-til-dørDet har hun sikkertHaharegner med du allerede har satt igang dør-til-dør
![]()
Haharegner med du allerede har satt igang dør-til-dør
![]()