Om du titter innom

Blæh, ligger våken, får ikke sove. Frøkna har holdt det gående side litt før 04, fant omsider ut at hun hadde bæsja. Hun sovna igjen nå rett før kl 06.
Heldigvis sover storebror fortsatt, men tror underbevisstheten min nekter meg å sove fordi jeg bare venter på at han skal komme inn...

Jeg har lest saksdokumentene til årsmøtet i det lokale utdanningsforbundet i håp om å bli litt trøtt :p
Snakkes senere jenter!

Blæh, ligger våken, får ikke sove. Frøkna har holdt det gående side litt før 04, fant omsider ut at hun hadde bæsja. Hun sovna igjen nå rett før kl 06.
Heldigvis sover storebror fortsatt, men tror underbevisstheten min nekter meg å sove fordi jeg bare venter på at han skal komme inn...

Jeg har lest saksdokumentene til årsmøtet i det lokale utdanningsforbundet i håp om å bli litt trøtt :p
Snakkes senere jenter!
God morgen, snuppis:D
Håper du klarer å finne tilbake til søvnen igjen;)

God morgen! :)

God morgen :)

I natt slo lillegutt til og sov fra 22 til kl 5 uten å våkne! Utrolig deilig å slippe å stå opp i natt. sov videre til 6.30 etter litt pupp i vår seng :) I dag skal vi på Ikea en tur og se om vi finner nytt salongbord ;)

God morgen igjen! Da ble det halvannen times søvn meg ;)
Pluss et par tidligere i natt :p
Blir en herlig dag :p

Må må vi opp og få gutta avgårde sånn at vi kan sove litt senere i dag ;)

God morgen :)

I natt slo lillegutt til og sov fra 22 til kl 5 uten å våkne! Utrolig deilig å slippe å stå opp i natt. sov videre til 6.30 etter litt pupp i vår seng :) I dag skal vi på Ikea en tur og se om vi finner nytt salongbord ;)
Så deilig:D
Kos dere på Ikea;)

Klar for en ny dag med rydding, vasking, egenpleie og forberedelser til jobbstart i morgen;)

God Morgen!
Her har gubben vært så snill å tatt lillegutt de siste 2 timene, så jeg har fått sovet litt ekstra. Deilig! :D

God Morgen!
Her har gubben vært så snill å tatt lillegutt de siste 2 timene, så jeg har fått sovet litt ekstra. Deilig! :D
God morgen! Det hørtes deilig ut! :) Her var det opp og hopp kl halv 6!

Sendt fra min Samsung

Da skal jeg gi snuppa litt mat jeg, og så skal jeg komme meg ut!! Blir gal av å være inne med henne i dag. Hun har blitt ei skikkelig surve :(

God morgen! Det hørtes deilig ut! :) Her var det opp og hopp kl halv 6!

Sendt fra min Samsung

Ja, det var det her også for gubben. Der så godt når han gjør det. :)
Han legger seg som regel tidligere enn meg så han er ikke like ødelagt som meg kl 06 .. :laughing5 hihi!
Men er vel på tide jeg innser at jeg har blitt småbarnmor jeg også... er bare at jeg er allergisk mot å legge meg :P

Back
Topp