Jeg skulle legge meg, men så kom jeg på st jeg ikke hsr "fiksa" meg til svømming i morrahaha
Sendt fra min Samsung
Skal du på svømming?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle legge meg, men så kom jeg på st jeg ikke hsr "fiksa" meg til svømming i morrahaha
Sendt fra min Samsung
Ja, sammen med 3 andre med babisSkal du på svømming?![]()
Beklager seint svar! Står med hode nedi dåsaSkal du på svømming?![]()
Ja, sammen med 3 andre med babis
Sendt fra min Samsung
Beklager seint svar! Står med hode nedi dåsa
Sendt fra min Samsung

Veldig koselig! Håper lillegutt liker detÅ så koselig! Nå kom jeg på at jeg og samboer'n snakka om å dra på badeland med lillegutt i påska for en stund siden. Må vel nesten ta det opp igjen da.. hadde vært så koselig
Vi var på babysvømming i høst seh.. men koster dessverre for mye for studentøkonomien til at vi kan være med på det nå.
Hehehe!Du står med hode nedi hva-for no..![]()
![]()
![]()
Veldig koselig! Håper lillegutt liker detHan har aldri vært i svømmehallen før.
Det er drit dyrt med babysvømming! Her koster det 1500,- for 10 ganger. Ran spør du meg!
Sendt fra min Samsung
Hehehe!Fant ikke et finere ord for det
Sendt fra min Samsung
Ja, de elsker som regel vann, så tror han kommer til å syns det er topp!Vi betaler 1800,- for 10 ganger.. ran var et veldig dekkende ord
Men barna elsker vann som regel da, så dere får det sikkert kjempe kjekt.. lillegutt her elsker ihvertfall å plaske.. tar helt av når vi bader. Vann er tingen![]()
Hehe, helt normaltUff.. Haha!tydelig at man er litt trøtt og humoren er litt sånn på snei
![]()
Ja, de elsker som regel vann, så tror han kommer til å syns det er topp!Gleder meg til å se reaksjonen
Sendt fra min Samsung
True true!Små barn.. store gleder![]()
True true!
Æsj! Klarte å skjære meg bak på begge anklene! Nå siler blodetBlæh!
Sendt fra min Samsung
Ja, kan jo ikke gjøre forskjell på deNæmmen... au da
begge to?![]()
Ja, kan jo ikke gjøre forskjell på de
Sendt fra min Samsung
Ble 3 episoder på rappenHihi... Det er jo i tillegg utrolig spennende også får man noe fint å se påKos dere!!