Hun sovna visst igjen. Pleier sommreggel å vokne lott til når samboer legger seg.Ja, lurtAlvin ville og ha puppen litt oftere når han var febersyk nå
![]()
Så da får jeg skravla litt til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sovna visst igjen. Pleier sommreggel å vokne lott til når samboer legger seg.Ja, lurtAlvin ville og ha puppen litt oftere når han var febersyk nå
![]()
Ja, ho liker jeg og veldig. Ho og steffen som er flinkestLiker siri og jeg![]()
Veldig lurtDet var lurt! Vi får ta det opp inne på VIP![]()
Haha*mentale bilder*Ja passer bedre nå. For da får man sneket seg unna på do der hjelmen ligger klar![]()
Ja det synest jeg ogJa, ho liker jeg og veldig. Ho og steffen som er flinkest![]()
regner med dere passer på jaOg vi lar ho ikke slippe unna![]()
Så bra!Hun sovna visst igjen. Pleier sommreggel å vokne lott til når samboer legger seg.
Så da får jeg skravla litt til![]()
Gjør du det? For om det skulle blitt tatt ille opp der inne,så kan du skulde på glemt morgen og kveldsmedisinVeldig lurt![]()
Haha, det burde ho!Hihi!Kanskje dem synest det er en veldig god ide!
Synest Janet burde ha en til neste film hun legger ut av seg selv
![]()
Haha, ja de gjør nok detDet tror de vel allerede![]()
Satse på hun sover litt daHun sovna visst igjen. Pleier sommreggel å vokne lott til når samboer legger seg.
Hurraaaa!Hun sovna visst igjen. Pleier sommreggel å vokne lott til når samboer legger seg.
Helt klart!Absolutt førstepremieGull verdt!
![]()
Krysser fingre for detSatse på hun sover litt da![]()
Lurt!Haha, det burde ho!demonstrere den og
![]()
Vi passer veldig påregner med dere passer på ja![]()
Å fysjHaha*mentale bilder*![]()

Ja det synes jegHaha, det burde ho!demonstrere den og
![]()
Men jeg vil jo ikke at de skal vite at jeg går på pillerGjør du det? For om det skulle blitt tatt ille opp der inne,så kan du skulde på glemt morgen og kveldsmedisin![]()