Regner med detplutselig går det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med detplutselig går det![]()
Er en del som ikke har vært her siden vi fikk omtrent... men siste mnd har vi vært en fast gjeng i grunnSå mange som var her i begynnelsen som ikke er her lenger og forresten..
Hehe...1.plassen er min iløpet av få dagerGår for 10000,så får resten være bonus
20000 burde du gå for! Du skal jo ta første plassen,skal ikke du det da?![]()
Aah, skjønnerEr en del som ikke har vært her siden vi fikk omtrent... men siste mnd har vi vært en fast gjeng i grunn![]()
Trengte et spark bak, og det fikk jeg nåDeal!![]()
Ja, mange flere innlegg!Ja absolutt! Hva skal straffen bli? Flere innlegg?![]()
Goood ferie!!Tittitt før alle i familien Klatremus tar påskeferie![]()
Hva for noe hva? Det har du absolutt ikke tid til!Hehe...1.plassen er min iløpet av få dagerSelvom jeg blir borte i hele morgen og halve søndag!
Æsj...
Eller at hu må quote absolutt alt hun leser en hel dagJa absolutt! Hva skal straffen bli? Flere innlegg?![]()
Hihi...så bra daHaha, nå ble jeg nysgjerrig
Du var heller ikke en av de jeg hadde problemer med![]()
BraTrengte et spark bak, og det fikk jeg nå![]()
DET er feil prioriteringer det!Hva for noe hva? Det har du absolutt ikke tid til!![]()
Usj...da får jeg jo ikke gjort annet enn å sitte her i hele dag!Det synes jeg skal være ditt mål![]()

Den går vi for!Eller at hu må quote absolutt alt hun leser en hel dag![]()
Haha...lissom!Ja sant!Hun må da klare så pass
![]()
det får gubben ta seg avUsj...da får jeg jo ikke gjort annet enn å sitte her i hele dag!
Og vi skal gjøre klar bil etterpå, hente reiseseng hos mamma osv..![]()
Haha! Hva kalte du deg da?Haha, driver med litt Research nå til missekåringen. Så måtte jeg søke opp brukeren min da jeg skulle være anonym her i begynnelsen, ser at jeg prøver og skrive annerledes så ingen skal skjønne det er meg
Må huske og få slettet den brukeren og, bruker jo ikke den lenger![]()
barneskirenn!!!Haha...lissom!
Har allerede 250 innlegg idag! Pluss 300 til er jo over 500!!![]()
Ja vet du hva!DET er feil prioriteringer det!
Også meg da! Som er ny...kommer snikende fra juli2012...Er en del som ikke har vært her siden vi fikk omtrent... men siste mnd har vi vært en fast gjeng i grunn![]()