Vi finner det ut før demAner ikke. Men april mente at det måtte være en makslengde. De skulle iallefall finne dt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi finner det ut før demAner ikke. Men april mente at det måtte være en makslengde. De skulle iallefall finne dt ut![]()
Haha, det er sant. Jeg som tar de med. Så ikke trygt så lenge jeg er herNei man vet aldri hva slags nisser som er innom denne trådn![]()
Gleder megJa da kan vi puste lettet ut en stund![]()
Pøh.. Det skal VI finne utAner ikke. Men april mente at det måtte være en makslengde. De skulle iallefall finne dt ut![]()
De kan jo bare prøve seg..Pøh.. Det skal VI finne ut![]()
Gikk faktisk ganske greit.Hehe.. Ikke lett å fordele![]()
Vi hadde en veldig lang tråd på mitt forrige forum. Den var mye lenger enn denneAner ikke. Men april mente at det måtte være en makslengde. De skulle iallefall finne dt ut![]()
Ja skal bli godt med lunch nåGleder meg![]()
Du drar med deg mye rart...Haha, det er sant. Jeg som tar de med. Så ikke trygt så lenge jeg er her![]()

Eller vaske badJa da kan vi puste lettet ut en stund![]()
Ja, leeenge før ogVi finner det ut før dem![]()
Kan prøve hun sover på fanget så er litt handikappetDu får steppe inn for meg du da!Knerten er høyt og lavt!
![]()
NettoppPøh.. Det skal VI finne ut![]()
Takk takkVelkommen!![]()
Tviler ikke på at du har full kontrollGikk faktisk ganske greit.
Den som har flest stemmer på den og den tittelen får denEller de får den tittelen de har flest stemmer på, alt ettersom om det er noen andre som har flere stemmer på den tittelen.
knotete forklart, men jeg har kontrollen![]()
Ja tror nok vi kan holde på litt tilVi hadde en veldig lang tråd på mitt forrige forum. Den var mye lenger enn denne![]()
Går det ann da??Vi hadde en veldig lang tråd på mitt forrige forum. Den var mye lenger enn denne![]()
Nei, og man vet heller ikke hvem som oppfatter det som spøk eller seriøst. Og om noen plutselig tester ut... :-( Baby - alkohol hører ikke sammen.Nei man vet aldri hva slags nisser som er innom denne trådn![]()
Syns det jeg ogsåHehe, så bra![]()