Hehe.. Dette tør jeg ikke tulle med i tilfelle noen tar det alvorligSandbakk gir det for å få ungen til å sovne...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Dette tør jeg ikke tulle med i tilfelle noen tar det alvorligSandbakk gir det for å få ungen til å sovne...![]()
Det skal vi finne ut av!Herremin! Snart 10 000 innlegg jo!!!!
Det er jentene mine det
Snart skrevet over 500 innlegg i dag dere jo!![]()
da må vi sette et høyere mål for dagen
hvor mange innlegg kan man skrive i en tråd tro?
Her sovna snuppa mi endelig så nå er jeg deres en liten stundVåken knert herMen skal prøve å henge med frem til 10000
![]()
Oi, ikke verst! Skal prøve få ordnet min avstemming i dagJeg har forresten nå sittet og fordelt hittil innkomne titler på oss.
Jammen meg har ikke alle en foreløbig tittel bortsett fra en av oss som er plassert på mange titler![]()
Aner ikke. Men april mente at det måtte være en makslengde. De skulle iallefall finne dt utDet er det vi har planer om å finne ut!Finnes det en max lengde??
Så bra da!Jeg har forresten nå sittet og fordelt hittil innkomne titler på oss.
Jammen meg har ikke alle en foreløbig tittel bortsett fra en av oss som er plassert på mange titler![]()
Jess, vi er fabelaktigHerremin! Snart 10 000 innlegg jo!!!!
Det er jentene mine det
Snart skrevet over 500 innlegg i dag dere jo!![]()
da må vi sette et høyere mål for dagen
hvor mange innlegg kan man skrive i en tråd tro?
BraVåken knert herMen skal prøve å henge med frem til 10000
![]()
Vi tuller ikkeHehe.. Dette tør jeg ikke tulle med i tilfelle noen tar det alvorlig![]()
Hurraaaa! Snart i mål!Våken knert herMen skal prøve å henge med frem til 10000
![]()
Du får steppe inn for meg du da!Her sovna snuppa mi endelig så nå er jeg deres en liten stund![]()
JadaNp må vi stå på slik at jeg får vasket badet før minsten våkner![]()
Nei man vet aldri hva slags nisser som er innom denne trådnHehe.. Dette tør jeg ikke tulle med i tilfelle noen tar det alvorlig![]()
Håper da virkelig ingen gjør det!?Hehe.. Dette tør jeg ikke tulle med i tilfelle noen tar det alvorlig![]()

Velkommen!Her sovna snuppa mi endelig så nå er jeg deres en liten stund![]()
Hehe, så bradette minner meg om gangen mannen spøkte å sa at de gir vel barn alkohol i norge
Øynene hans ble ganske store når jeg sa at ja i gamledager var det ganske vanlig![]()
Ja da kan vi puste lettet ut en stundHurraaaa! Snart i mål!![]()
Dere er flinkeJess, vi er fabelaktig![]()
Hehe.. Ikke lett å fordeleJeg har forresten nå sittet og fordelt hittil innkomne titler på oss.