Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke fått med meg hvor du har vært, men velkommen tilbake igjenTitter bare innom for å si at jeg er kommen hjemdeilig
snakkes senere ;-)
Velkommen hjem!Titter bare innom for å si at jeg er kommen hjemdeilig
snakkes senere ;-)
Har vært hos søsteren min i 2,5 uke nåJeg har ikke fått med meg hvor du har vært, men velkommen tilbake igjen![]()
TakkVelkommen hjem!![]()
Ja, når du sier det så husker jeg detHar vært hos søsteren min i 2,5 uke nåså nå har jeg ordtlig nett igjen bla
![]()
Hjalp henne?Ja, når du sier det så husker jeg detHjalp ikke du søstra di med å vaske? Du er hjertelig velkommen på besøk hit og
![]()
Fy!! Utnytting kalles detHjalp henne? Hun har ikke vasket noenting mens jeg var der![]()
Jada, de har tullet og lekt masseFy!! Utnytting kalles detHåper i det minste hun har sett etter frøkna di
![]()
Jeg elsker å organisere selv, gir meg en ro i sjelen jeg ikke kan forklareJada, de har tullet og lekt massejeg er så rar at jeg synes det er morro å organisere, hun er totalt uorganisert så derfor "slapp" hun ;-)
Ja, ikke santJeg elsker å organisere selv, gir meg en ro i sjelen jeg ikke kan forklare![]()
titter innom for å fortelle at nå sover vesla i senga, og middagen til mor er straks klar![]()
Haha, jo det er ikke lang ifraGjør vi ikke alle det her inne da?![]()
Helt santSå flink du er!
har noen kjøkkenskap og skuffer som venter på meg, men de forsvinner jo ikke![]()
Fisker? Jeg FORVENTERHehe...fisker du etter skryt du da??
Jeg er imponert over deg!! Jeg er lat....![]()
Så deilig at hun har sovnet!Lillegutten vår har også sovnet, og jeg krysser alt jeg eier og har for at dette blir en roligere natt enn den forrige! Nå skal jeg straks hoppe i dusjen og så skal jeg spise SJOKOLADE
![]()
nam nam je skulle på butikken å handle snop je oxo, men det vart vist ikke noe av,så nå må je snoke å se om je finner noe