Passe på!Shit!! Det er sikkert det han gjør! Nå må vi være på vakt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Passe på!Shit!! Det er sikkert det han gjør! Nå må vi være på vakt![]()
Hehe...grei fordeling!!
Alle barna sover, eller eldste ligger å hoster så han nesten spyr..
Mannen spiller PlayStation, og jeg sitter her med en fruktnøtt...![]()
Hehe...det er jo supert!Haha, samvittigheten min ble også litt bedre![]()
Var vel ikke til å unngå at han også skulle bli forkjølet.. Dritt...Veldig grei synes jegHaha...
Stakkars eldste gutten deres. Er så slitsomt å hoste så ille!
Kos deg med fruktnøtt med god samvittighetJeg spiste rullekebab til midddag i dag
![]()

Ja, veldig bra de har detDet burde jo alle barnehager hatt..![]()
Ja, han får holde seg derPasse på!For håpe han holder seg inne på Generelt..
![]()
Flott mulighet til å si hva man mener, jaJa, veldig bra de har detDa kan man jo også si anonymt ifra dersom det er noe man synes kan bli bedre
![]()
Bra vi er flere som har spist litt usunt i dagVeldig grei synes jegHaha...
Stakkars eldste gutten deres. Er så slitsomt å hoste så ille!
Kos deg med fruktnøtt med god samvittighetJeg spiste rullekebab til midddag i dag
![]()
Lurt!Flott mulighet til å si hva man mener, jaSkal spørre styrer i barnehagen om det neste gang jeg treffer henne
![]()
Ja, og en gyllen mulighet til å si ifra anonymt om man vil klage littLurt!Er jo fint for de og vite hva vi foreldre synes er veldig bra/mindre bra
![]()
Ååh, typisk!![]()
Uff!Fortsatt tenner som plager henne?
Nå tror jeg faktisk det var at hun ikke var mett nok... spiser litt mindre på dagen, så da ble det ikke nok. Men litt påfyll en time etter legging sloknet hun avSå kjedelig! Håper hun roer seg snart!![]()
NettoppJa, og en gyllen mulighet til å si ifra anonymt om man vil klage litt![]()
Får håpe hun sover ut i morgen tidligNå tror jeg faktisk det var at hun ikke var mett nok... spiser litt mindre på dagen, så da ble det ikke nok. Men litt påfyll en time etter legging sloknet hun av
Men det er nok tenner også, hun er mer sutrete.
Samboer leverer iallefall storebror i morgen sånn at vi ikke blir vekt kl seks i morra, så da håper jeg hun får tatt igjen litt søvn.
Så bra hun sovnet!Nå tror jeg faktisk det var at hun ikke var mett nok... spiser litt mindre på dagen, så da ble det ikke nok. Men litt påfyll en time etter legging sloknet hun av
Men det er nok tenner også, hun er mer sutrete.
Samboer leverer iallefall storebror i morgen sånn at vi ikke blir vekt kl seks i morra, så da håper jeg hun får tatt igjen litt søvn.
Ingenting er bedre enn en problemfri barnehage!NettoppJeg brukte skjemaet til og klage på en ting i fjor
Nå er skjemaet fylt ut og i år hadde jeg ingen klager
![]()
Det er santIngenting er bedre enn en problemfri barnehage!![]()
Det burde gå som en drømBare 144 innlegg igjen til målet![]()
Sånn skal det væreDet er santVeldig fornøyd med barnehagen vår heldigvis
![]()
Ja, keine problem!Det burde gå som en drøm![]()
Så bra!Sånn skal det væreFornøyd selv, jeg..
Hvordan går det med lillegutt idag??